Gå til innhold

E det mulig????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har skatten hatt feber siden vi kom hjem fra riksen.. Var hos fastlege idag, og de mente at de så litt rødhet i ørene hennes. Noe de har gjort i en mnd snart. Hun har vært småsyk med høy feber 3 ganger på en mnd.. 4. gangen nå da.. I kveld etter at hun fikk ibux hadde hun en temp på 40,2.. ny runde hos legevakta.. diagnose, akutt mellomørebetennelse med bulende trommehinne... antibiotika + mer smertestillende... Syns i grunnen skatten vår har nok nå jeg... Måtte bare få det ut....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars liten!

Ja dere har hatt nok, nå håper jeg virkelig at dere får en en rolig periode. Klag her inne så mye du må, bare få der ut!

God bedringsklæm fra

Skrevet

Uffda... Jeg synes også dere har hatt mer enn nok - og det for en veldig lang stund fremover.

Riktig god bedring til lille og stor klem til mammaen.

Skrevet

Uff, stakkar lita. Syns også dere har hatt nok for lange tider fremover. Sender en god bedringsklem til lille skatten og en trøsteklem til mamman!

Skrevet

Lille venn... også så vondt som det er å ha vondt i ørene! Lille lille jenta! Håper det går fort over!!!

Skrevet

Håper at antibiotikaen hjelper nå og at det ikke går så hardt utover magen heller! Bra hvis feberen er på vei ned.

God bedring til lille vennen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...