Gjest Sekretøsa Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg vil ha ny bukse! (kjøper ikke mange, fordi jeg slanker meg, men nå vil jeg ha en til...) jeg er 1.80 høy har for mye mage, men kan fint bruke str 42 kan IKKE være lavt liv MÅ være vid på bena og helst ikke være for dyr Så, bring it on!!!!!!
Jenny-penny Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Du hører ut som en klar kandidat for Vila jeans:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 åh? hva er det?? jeg er DESPERAT!!!!
Monajenten Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Er du SÅ høy? :-O Det hadde jeg ikke trodd, hihi;-) Jeg har en bukse fra Vero Moda (hvor jeg ALDRI finner bukser ellers..!) som jeg er veldig fornøyd med. Den er stram på rumpen, normalt høy/lav i livet, vid på lårene og har strikk nede. Tror de har den i long-versjon. Den kostet 600,- Ellers har Cubus og Lindex faktisk en del fine jeans.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, ja jeg er det.... :S Buksa di hørtes suveren ut, helt til den strikken nederst Jeg MÅ ha litt sleng... har så vanvittig store bein, at jeg må skjule de litt.... hehe Jeg har en fra cubus, som jeg er sååå fornøyd med, men det ville vært greit å ha litt mer å bytte på...
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 jeg fant noen bukser av detta "vila" merket nå, på la redoute.... åssen er størrelsene der da??
Minnie Mom Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kjøpte meg en fin bukse på Vero Moda i januar rett etter fødselen, da var kroppen litt større enn nå og jeg hadde ingenting som passet... ;o) Den hadde høyere liv enn det som har vært vanlig. Fin bootcut, noe sømmønster på baklommene, fantes i mørk eller lys blå. Har sett at de har den enda. Men så har jo butikkene veldig forskjellig utvalg da.. 600 kr.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 http://www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=29732&productId=222689&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Denne likte jeg!!!!!!!!!!!!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 det var den jeg fant!! Skulle bestille, men fikk det ikke til nå..... prøver igjen i morra
frk Nilsen Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 De har en del fine jeans på Gina Trikot, mange ulike modeller. Bootcut, skinny, slim, lavt lit, høyt liv, sleng med mere. I lividde opp til 33(tror jeg) og lengde opp til 34. Jeg er ikke så veldig høy 166cm og bruker 32 i lengde, må brette opp litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå