Gå til innhold

Jeg trenger DITT hete bukse-tips!!!!!


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg vil ha ny bukse! (kjøper ikke mange, fordi jeg slanker meg, men nå vil jeg ha en til...)

 

jeg er 1.80 høy

har for mye mage, men kan fint bruke str 42

kan IKKE være lavt liv

MÅ være vid på bena

og helst ikke være for dyr

 

Så, bring it on!!!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du hører ut som en klar kandidat for Vila jeans:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

åh? hva er det?? jeg er DESPERAT!!!!

Skrevet

Er du SÅ høy? :-O Det hadde jeg ikke trodd, hihi;-)

 

Jeg har en bukse fra Vero Moda (hvor jeg ALDRI finner bukser ellers..!) som jeg er veldig fornøyd med. Den er stram på rumpen, normalt høy/lav i livet, vid på lårene og har strikk nede. Tror de har den i long-versjon. Den kostet 600,-

 

Ellers har Cubus og Lindex faktisk en del fine jeans.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, ja jeg er det.... :S

 

Buksa di hørtes suveren ut, helt til den strikken nederst ;) Jeg MÅ ha litt sleng... har så vanvittig store bein, at jeg må skjule de litt.... hehe

 

Jeg har en fra cubus, som jeg er sååå fornøyd med, men det ville vært greit å ha litt mer å bytte på...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

jeg fant noen bukser av detta "vila" merket nå, på la redoute.... åssen er størrelsene der da??

Skrevet

Jeg kjøpte meg en fin bukse på Vero Moda i januar rett etter fødselen, da var kroppen litt større enn nå og jeg hadde ingenting som passet... ;o) Den hadde høyere liv enn det som har vært vanlig. Fin bootcut, noe sømmønster på baklommene, fantes i mørk eller lys blå. Har sett at de har den enda. Men så har jo butikkene veldig forskjellig utvalg da.. 600 kr.

 

 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

det var den jeg fant!! Skulle bestille, men fikk det ikke til nå..... prøver igjen i morra :)

Skrevet

De har en del fine jeans på Gina Trikot, mange ulike modeller. Bootcut, skinny, slim, lavt lit, høyt liv, sleng med mere.

I lividde opp til 33(tror jeg) og lengde opp til 34.

Jeg er ikke så veldig høy 166cm og bruker 32 i lengde, må brette opp litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...