Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Det er over året siden fødsel og vi har kun hatt sex et fåttal ganger. For sikkerhets skyld - alle på initiativ fra meg. Men i går hadde vi oss og midt i akten kommenterer mannen : "Så trang og deilig du var i dag" Ja ha - vil det si at jeg er det motsatte av trang til vanlig? Hvordan skal jeg tolke denne kommentaren.. er det derfor han er uinterresert i meg seksuelt?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Let nok etter problemer så finner du dem. Garantert!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Neida, menn er bare litt rare. De tror dette er et komplient til oss, og en slags sexy-snakk... Som om vi sa til dem "så hard og stiv du er"... Tror ikke du skal legge noe mer i det...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Ta det som et kompliment du! Vi kvinner har en evne til å ovetolke ting, og jeg veit at mannen min sier sånne ufårståelige ting for meg, kun for å være snill, det er bare litt klønete lagt fram av og til, hehe! Og ja, kroppen forandrer seg etter fødsel, det må både du og han bare leve med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå