prinsesse fiona Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hei:) Noen som skal være hjemme et ekstra år med småtten og kunne tenke seg å passe en liten gutt på halvannet år to dager i uka? Vi har fått 50% bhg.plass men dette er alt for lite da jeg skal jobbe 100%. Må ikke være midt i Hønefoss. 5-10 min utenfor er greit. HASTER!!!!
prinsesse fiona Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 Noen fra Hønefoss/ringerike her i dag da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå