Gå til innhold

pappas ansvar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok at pappa reiser bort i helga når baby har hatt feber hele uka og ikke sikkert hva som feiler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deres ansvar å ta babyen til legen i alle fall :) Men regner med det er gjort siden feberen har vart i en uke.

Tja, tror jeg hadde synes det var ok om han reiste. Har du flere barn å ta vare på samtidig er saken noe annet...

Skrevet

Dersom du ikke synes det er greit, si det til pappan. Det er uansett dine følelser du bør følge... ikke vi som er på dib sine.

Skrevet

Hvis det ikke er jobbrelatert og påkrevet at han skulle reise bort, så hadde pappaen her ikke tenkt på å reise engang...

Skrevet

Baby har vært hos lege. Liker ikke tanken på å være alene med ansvaret, og det vet han, men helgens aktiviteter veier tyngre...

Skrevet

Hva skal han? Festligheter eller jobbrelatert, eller en kombinasjon av disse?

Uansett så bør han ta hensyn til din redsel for å være alene med babyen når den er syk. Min mann hadde nok ikke reist, men folk er forskjellig. Jeg hadde nok heller aldri nektet han det, for det hadde vært noe han hadde satt pris på siden han sjeldent er utenfor huset :)

Skrevet

Ikke jobbrelatert, ikke fest og moro... Blir så frustrert, sint og lei meg og alt blir bare krangel når det blir tatt opp... Han mener jeg kan få en venninne til å komme, men hvem vil sitte med meg og en syk baby en hel helg? - og vi skal jo i teorien være to om dette og nå føler jeg at det er meg og babyen mot han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...