Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

24 dagar til termin......

 

Får venta å sjå korleis går,ingen større rier på gang...enda.......

Murring i korsryggen,.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, så spennende!!

 

Lykke til videre, kjekt at du holder oss oppdatert!:)

Skrevet

Åh... så spennende da:)

Masse, masse lykke til da :)

Skrevet

Åååh, spennende:) heldig du:) er det første?:)LYKKE TIL*****

Skrevet

Spennende!! Tenker meg du gleder deg til å møte babyen din!! Lykke til :)

Skrevet

Spennende!!!!

Selv har jeg 20 dager igjen til termin,og skulle jammen ønske det var meg som var så heldig:-)

Innen en dag el to så har du babyen din i armene dine:-)

Skrevet

hvordan går det?

 

Skrevet

Spennende! Masse, masse lykke til!!!

Skrevet

Går greit her....

Litt meir murringer kanskje...Vanskelig å sei om da er skikkelige rier på gang enda....Mulig,men veit kje....Pipler vatne i ny og ne....Da er det rikelig av hvertfall;-)

 

Skrevet

OI! Nå ble jeg misunnelig nå, hehe :) Lykke til, gleder meg til det er min tur ja, har 25 dager igjen i dag så fikk opp øya når jeg så du hadde 24 dager igjen. Kan jo plutselig skje noe da... Hadde du noe tegn på forhånd? Har 1 cm åpning og myk og kort livmorhals så er veldig spent fremover om det blir noe mer modent :)

Skrevet

oi så spennende :) Vannet mitt gikk kl 07.00 om morgenen, og kl 13.52 var han ute :) Jeg var 6 uker før termin. Lykke til !!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...