Gå til innhold

Få symptomer - kjenner du deg igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en trist MA i fjor ble jeg endelig gravid igjen i juli i år og er (ifølge jordmor) 10 uker i morgen.

Var en tur hos henne og tok UL i dag fordi alle symptomene mine (de få jeg hadde) er borte vekk.

Det eneste jeg merker er at jeg er ofte sulten, og kanskje noe trøttere enn vanlig (har nettopp begynnt i barnehage, så det kan jo være årsaken).

Utralyd viste bankende hjerte og noe som liknet på et miniatyrmenneske som sprella med bein og armer!

Så, vi med få symptomer - det trenger ikke å være noe i veien, vi er bare sinnsykt heldige!!

Noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med graviditeten;)

Kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen din av få symptomer. Jeg har bare hatt et snev av brekninger 2-3 ganger og vært trøtt. Vi må vel bare være lykkelige over at vi er av de heldige som slipper mye plager. Legen min sa at det er ingen grunn til bekymring, selv om det ikke er mange symptomer.

Skrevet

Skriver under på den! Har nesten ikke hatt symptomer. Litt ømme pupper, bare. Var veldig nervæs, og var på ultralyd for to dager siden. Der inne var det en aktiv krabat som vrei seg rundt inni der og sprella med armer og bein. Alt i skjønneste orden, altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...