Gå til innhold

Jeg trenger gaveforslag til sambo som fyller 27.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt blank på hva jeg skal gi han i bursdags gave, det er om 10 dager han har bursdag.. kan noen hjelpe meg med forslag?

Kan jo si litt om sambo da, han er fotball fanatiker så til de tusen, har sitt eget bedrifts fotball lag og er en ihuga RBK fan.

Han elsker nintendo, xbox og andre spill konsoller. Vi har Nintendo Wii og Xbox 360.

Han er veldig glad i Pondus, hehe..

Han spiller både håndball og fotball. Tenktre ifjor å kjøpe billett til en RBK kamp men det ville ikke han ha for han hater å se kampen live (er litt sær sånn sett)

Huff, jeg trenger hjelp. =P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*hobbyting

* klokke

*smykke

*klær

*sko

* rbk utstyr( jakke,genser osv)

* hotell weekend

* kamera

d va d æ kom på:)

Skrevet

hmm, det som hadde passa best her hadde i såfall vært klær eller rbk utstyr, har tenkt på en ny treningsdress, hehe... men takk for hjelpen :) skal sjekke ut rbk.no nå og se om det er noe der som kunne vært av interesse. ;)

Skrevet

Hvis han trenger ny treningsdress, må vel en RBK treningsdress være midt i blinken? :-)

Skrevet

det var ett godt forslag :) titter litt på siden nå så da skal jeg ta en titt på trenings dressene der ;)

Skrevet

Abonnement på Pondus eller en Pondus-bok,RBK-effekter som han ikke allerede har,

(servere fotballkake på dagen kun iført RBK-sokker?)?

Mvh

Skrevet

Pondus boka pleier moren hans å kjøpe til han, hehe.. men abo hadde ikke vært så dumt.

Haha, har jo barnefri den dagen han har bursdag så det å servere en fotball kake kun iført rbk sokker hadde vært no =P haha, syns jeg ser det, hehe... gubben hadde blitt fornøyd ihvertfall, haha..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...