Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Skal man sende med lønnsslipper? Jeg har veldig variabel mnd.inntekt så må i tilfelle sende med for de siste 10 mnd da eller? Og det skjema som arb.giver skal fylle ut... det skal fylles ut selv om arb.forholdet opphører når jeg går ut i perm.? Og skal arb.giver sende det til nav, eller skal jeg ha det og sende med resten av papirene? Har vært altfor treig med dette, så haster litt... (går ut i perm 02.11)men om det er lang saksbehandlingstid så får jeg vel bare etterbetalt det jeg skulle hatt i mellomtiden, ikke sant??
Gjest elissa2 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 hei. jeg sendte ikke med lønnsslipper, jeg har veldig variabel lønn. arbeidsgiver skal sende inn dine skatte og inntektsopplysninger til nav...min arbeidsgiver sendte inn alt, det eneste jeg leverte var kravet om foreldrepenger;) og ja, du får etterbetalt om det skulle gå litt treigt:)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Supert! Var det jeg trodde, men greit å få det bekreftet... Tusen takk:) Ikke så lett å få enkle, korte svar fra nav - egentlig ikke så lett å få noen svar i det hele tatt;)
Gjest elissa2 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 nei,kjenner til den. er akkurat ferdig med den papir mølja selv. nav er vel ikke akkurat kjendt for å være så hjelpsom..... men annbefaler at etter du har levert inn søknaden din,og arb giver har sendt sin del, så ringer du og dobbelsjekker med nav om de har fått alle papir de skulle ha....for dem sier ikke ifra om noe er galt nemlig.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå