Gå til innhold

Er så glad at jeg bare må si det til noen....:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder jo på å planlegge detaljene i bryllpet vårt i Florida i april nå...og nå var turen kommet til å bestille hvor vi skulle ha bryllupsmiddagen. Gifter oss i regi av Disney, så de vet jo å ta seg betalt....*kremt*.....og da vi skulle booke et privat rom å ha middagen vår, for våre 15 gjester (inkl 5 barn) i en resturant øverst i et hotell med utsikt til Magic Kingdom (og fyrverkeriet) koster det oss $ 3000 (må bruke minimum det på mat og drikke for å få bruke rommet)....og det var litt mer enn vi hadde...vel, håpet....og så tilbød pappa seg at han og mamma skulle betale det:o) Det var en SKIKKELIG overraskelse! Vi var jo helt innstilt på å betale alt selv, siden familien vår tross alt reiser til USA bare for oss, og mamma og pappa betaler i tillegg for min søster og hennes samboer som ikke hadde hatt mulogheten ellers....så det kom som en skikkelig gledelig overraskelse at de vile sponse oss med middagen:o)))))) Happy-happy-happy:o) whoho:o) Så var det bare å bestmme menyen da....det blir ikke lett, med SÅ masse godt å velge mellom;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow så heldig dere er:) Regner med at jeg får se bilder av den store begivenheten senere:):)

Skrevet

Herreminhatt så DEILIG da:o))))!! Snille mamsen og papsen din..... Hørtes ut som et drømmebryllup:o)

Skrevet

I disney? I selve Disneyland? Er med jeg... kan være barnepike eller noe sånt. ;-D

Snakk om å bli reddet - du har noen vidunderlige foreldre. :-) Ta godt vare på dem!!!

Og lykke til med bryllupet!!!

Skrevet

Jeg har jo sett bilder av stedet.. Om det fortsatt skal være der da..?

Og har jo ingenting annet å si enn at jeg er fleksibel... Om mamma og pappa.. ehmm.. ja?!...

Gratulerer .. den dagen kommer til å bli magisk ..

Ikke misunnelig i det heeeeele tatt.....

Skrevet

Høres ut som du får bryllupet aller drømmer om :-)

Så snille foreldre du har :-) Lykke til med videre planlegging.

Skrevet

åh.... Wow. Med den overskriften trodde jeg med en gang at du var gravid igjen... hehehe:) Men så snillt:) Dere fortjener det helt sikkert:) Alt bra ellers?

Skrevet

Disney World i Orlando, ja - det er helt uvirkelig å tenke på at det faktisk kommer til å skje...om litt mer enn 6 mnd....Hr jo planlagt det så lenge nå, og det har liksom vært så langt frem i tid - men nå begynner det å gå opp for meg at vi faktisk skal gifte oss - og i tillegg får vi det akkurat som vi har drømt om:o) Kjolen er i boks, sermonien er booket, reise-planene er klare, frisøren er bestilt og det samme er fotografen - så nå når middagen kommer i orden begynner det å nærme seg, ja:o)

Skrevet

Høres ut som det kommer til å bli et drømmebyllup, herregud så heldig du er!! Vi må få se bilder når den tid kommer. ;o)

Skrevet

Jepp, er samme stedet som vi har hatt planer om hele tiden, ja:o)

Jeg må si at jeg av og til må klype meg i armen når jeg tenker på det...føler meg veldig heldig:o) Ikke bare får jeg drømmeprinsen min, men det har faktisk ordnet seg sånn at hele nærmeste familie blir med - og det er jo ikke bare-bare å reise til Florida for et bryllup heller - så det er vi kjempeglade og takknemlige for:o)

Skrevet

He, he - da tror jeg at jeg heller hadde blitt vettaskremt;o) Har ikke planer om flere...i allefall ikke nå;o)

Alt går bra med oss ja - prøvde å sende deg en mail, fikk du den?

Jeg har begynt å jobbe igjen etter perm (1. sep) og det går kjempebra! Hadde trodd det skulle bli veldig stress og styr, men det er faktisk veldig kjekt å være tilbake igjen - tror jeg var mer klar for den "voksne" verden enn jeg trodde;o) I tillegg trives Milla veldig godt i bhg, og da blir jo alt så mye lettere. Ammer jo enda, så har to timer kortere arb.tid hver dag (med lønn), så det gjør jo selvsagt overgangen mykere både for henne og meg;o)

Alt bra med dere da?

Skrevet

Klart det:o) Ja, jeg føler meg veldig heldig....er nesten så jeg venter på at at noe skal gå rett vest snart...for det er liksom for godt til å være sant;o)

Skrevet

jepp fikk mailen men har vært veldig mye i det siste så har ikke rukket å svare deg. Jeg skal settemeg ned i helga og skrive n oppdatering på hva som har skjedd her den siste tiden:) Er endel;)

Men i det store og hele så har vi det bra altså:)

Så fint at det gårbra med jobb og barnehage, tenker du gleder deg til bryllup nå... guuuuuud så spennende.

nei jeg mailer deg i helga jeg. Klem

Skrevet

Så bra:o)

Klem til deg også:o)

Skrevet

Jeg blir i OVERkant sentimentalromantisk bare ved å høre om dèt..

Man kommer ikke nærmere et drømmebryllup..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...