En liten familie på tre:-) Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hei, jeg har hørt så masse om disse kynnerene, men vet ikke enda om jeg har hatt noen av de:-) Men i hele dag har magen vært veldig hard og vond... Føler jeg er høygravid selv om jeg bare er i uke 23. Hva kommer dette av? Jeg har både trent og spist "sunt" i hele dag. Føler meg ikke oppblåst eller forstoppet heller. Kan det være kynnere?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Høres nesten ut som kynnere vertflall:) Når eg har det så kan det gjerne stikke litt, føler meg øm og er litt ubehagelig, + at livmora blir like hard som en sten, hehe... Er 20+2
En liten familie på tre:-) Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Men hva bertyr det egentlig? Er det farlig? Sikkert dumt spørsmål... Er det bare det at livmora vokser?
3snuppeliner Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Det betyr at livmora trener seg til fødselen=:-) Jeg har hatt mensmurringer i hele morges som og har kjentes godt i korsryggen, regner med at det er kynnere og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå