Gå til innhold

Sånn soveposepysjamasting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Desse soveposane som babyer har på seg, slik at dei skal holde varmen når dei sparker av seg dama, kan dei brukast på større barn? Er dåke med på kva eg meiner? Har ein 1-åring her som konsekvent legger seg oppå dyna, og det er litt kjølig på rommet så ho blir kald. Så har eg ein slik pose liggande frå ho var baby. Men eg er litt usikker på om ho kan ha den, eller om ho kjem til hmm....no når eg formulerer så er eg ikkje sikker på kva problemet kan vera....at ho ikkje får til å reise seg, eller at ho tvinner seg inn i den eller at ho ikkje klarer å snu seg så godt som ho gjorde. Eller er dei kanskje berekna for så store unger?

Hmmm, dette spørsmålet havner nok i bunken: what not to ask. Men men.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha ha, sparker av seg dama liksom. DYNA. Det er mannen som sparker av dama.....

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Gutten vår på 23mnd bruker sin fortsatt. Han sover også mer oppå dyna enn under.

Skrevet

Jeg kjøper sovepose på HM til sønnen min som blir to i desember, de har i flere størrelser og de største passer fint til ham. Anbefales, om vi ikke bruker den, våkner han en gang i timen iskald! De er litt tynne, så man må bruke pysj under.

Skrevet

De selger sånne på sparkjøp også.tror ikke de er så tynne.

Men ok med pysj under uansett.

Skrevet

Takk for hjelp til amatørmammo ;-) Eg har ein liggande fra HM, 6-12mnd, den passer nok enda, for ho er litt lita. Brukte nattdrakt under den før. =) Takk takk

Skrevet

Lillemor på 14 mnd bruker sin pose enda. Det er en sele med mulighet for å sette henne fast, men det bruker vi ikke gjøre. Hun holder seg god og varm i den med bare en body under foreløpig. I fjor vinter brukte hun body og pysj under. Når vi har på bare pysj i forbindelse med vask av posen tar det lenger tid før hun sovner samt at hun blir iskald.

Hun klarer fint å reise seg opp i den. Tok en stund før hun fant ut av det, men nå klarer hun det fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...