Gå til innhold

barn på ca. 16 mnd..Hva har dere i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere i vogna nå når det begynner å bli kaldt ute..

Sønnen min er straks 16 mnd.og han sover ute i vogna i barnehagen.

Hva skal jeg kjøpe?

Synes voksi classic er fin,men er det beregna på små babyer?

Hva er vanlig når dem er litt eldre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til våre 4 barn har vi alltid brukt et godt ullpledd og en vogndyne over. Vogndynen er av dun, og er en god del større enn de vanlige vogndynene. Barnehagetantene steilet litt når de så hva vi hadde i vogna når minstejenta begynte der (hadde flyttet og ny barnehage), men da vi kom å hentet henne var de overrasket over hvor varm hun var når hun sto opp. Det funker til og med midt på kaldeste vinteren i over 10 minus...=)

Skrevet

Har en sønn på 13mnd og vi har allerede tatt i bruk voksiposen :-) Synes den er kjempe grei og har brukt det på eldste jenta mi da hun var lita også :-)

Skrevet

dytter litt ..

Skrevet

16 mnd - Nordland

Vi har begynt å bruke voksiposen nå. Om vinteren har vi skinn under, nå har vi ingenting.

Det holder at han har strømpebukse, sokker, halvtynn/tjukk ullgenser og tynn lue på.

Siden han er for stor til å ligge i dypvogn, syns jeg det greit å ha en pose. Er alltid så redd for at det skal bli kaldt på beina :)

Skrevet

Jenta mi på snart 15 mnd sovr i voksiposen med strømpebukse og collegejumper på seg. Og en tynn lue. Til vinteren får hun kaskje tynne ullklær på i tillegg på de kaldeste dagene. Har et ullteppe brettet mangedobbelt under posen på vinteren.

Skrevet

men det er jo flere voksipose typer..er det classic dere bruker?den ser jo så kort ut på voksi.no...tusen takk for svar

Skrevet

Jeg tror det er best om du går i en butikk å ser og tar på posen selv!

Jeg syns også den så litt kort ut på voksi.no, men den kan jo reguleres slik at den blir lengre.

Posen vår er arvet, men jeg tror det er classic, ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...