Blir en til to? Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Har fått to oppgaver å velge mellom.Sskal levere i morgen. Kan noen hjelpe meg med ideer? Eller noen stikkord til en av de/begge? Da hadde jeg blitt kjempe glad=D Står helt stille for meg, ikke i skrivehumør. Oppgavene er som følger: 1. Skriv en tekst/kåseri med tittelen "Idealmannen"/"Idealkvinnen" 2. Det blir hevdet at samfunnet vårt er preget av en egobølge. Hva er din mening om en slik påstand.
Gjest nickedokka Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Les litt rundt på forumet her, gå på anonym og krangle, og du vil finne masse om idealkvinnen i hvert fall=) Mange meninger om henne også.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Se på torsdagsklubben nå - der får du inspirasjon til et kåseri!
Spanskeflua Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Oi oi, da har du alvorlig dårlig tid...=)
Blir en til to? Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2008 off, hakke tv, kanskje det blir lagt ut på nett?.. hm... hva sier de der da?
Komatrollet ønsker seg spire Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Hva med å skrive om alle urealistiske "krav" som stilles til kvinner i dagens samfunn. Vi har en hævv med roller å fylle; Hushjelp, sjåfør, karrierekvinne, supermamma, psykolog, sykepleier, kokk, treningsnarkoman og sexbombe (bare for å nevne noen). Sikkert mye artig å skrive om innen temaet, og du kan gjøre all research her inne på DinBaby.
Blir en til to? Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 tusen takk, ja har begynt å samle ideer til alle roller en kvinne har. takk for flere tips. har du fler så kom med dem! hehe ja, sant det. takk gud for DiB eller hva?
Blir en til to? Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. oktober 2008 dytter nå og jeg. forslag til en start?
basilikum Skrevet 10. oktober 2008 #10 Skrevet 10. oktober 2008 http://www.budstikka.no/sec_forbruker/sec_ikke_stikka/sec_treseksti/article76942.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå