Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 den estetisk heslige opplevelsen det er å ha dere i synsfeltet. Noen er jo så feite at det er ikke bare bare å se en annen vei heller for å slippe synet. Feite burde settes i fengsel på sultediett!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, jeg jobber med saken. Holder meg mest mulig inne. Og på jobb sitter jeg kun på kontoret. Kommer før alle andre, og går sist hjem. Er aldri noen steder ellers. Kun på Grete Roede kurs. Mannen min, som er slank, handler og henter/bringer barna i barnehagen. Så jeg gjør mitt ytterste for at folk skal slippe å se meg. MEN la nå folk også slippe å se disse tynne stankelbeina som rangler rundt som på stylter og ser ut som de skal knekke sammen ved det minste vindpust! Det er heslig det! De ser jo rett og slett syke ut! Nei, her i landet skulle alle som ikke hadde en BMI mellom 22 og 25, slankes eller feites opp slik at de havnet på normalen og så sunne og friske ut, slik at ingen trengte å se heslige mennesker. Også må man jo ikke glemme de som bare generelt er stygge å se på. De må ihvertfall spare de andre for et grusomt syn....
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Godt poeng. Skulle vært bøter for å være stygg. Skjønner ikke at noen orker det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Hva gjør barneskoleunger her inne på forumet..?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 fikk lov å være sent oppe. og mamsen glemte å logge seg av så jeg bruker hennes nick :-D
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Nå må jeg virkelig si at jeg føler med truffet!! Er 165 cm høy og 45 kg. Har alltid vært tynn, og spiser som bare det, trives ikke med å være så tynn og skulle gjerne ha vært litt større. Jeg sliter nok med selvbildet om ikke sånne som deg skal komme å fortelle meg hvor stygg jeg er!! Det er ingen som kommer å forteller deg oppi trynet hvor mye du har lagt på deg, og at du må spise sunnere. Mens jeg derimot må sitte å ta imot frekke, sårende kommentarer på at jeg spiser for lite osv osv. DRITTKJÆRRING kaller jeg sånne som deg. Se til helvete å HOLD KJEFT!!!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 hallo i luken, er du helt psyko eller??? hi er rettet mot de feite og ikke mot stygge beinrangler som deg.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Kommentaren min var rettet til svar nr. 1 på siden her. Hovedinlegget i seg selv er jo bare tull for å få overvektige til å angripe tilbake. Men da må jo selvfølgelig noen forsvare seg ved å rakke ned på de tynne. Typisk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #11 Skrevet 10. oktober 2008 Ha, ha, jeg må le... Klarte du, 22:37 9.10, virkelig å hisse deg opp over det sarkastiske svaret til den 1. som svarte på tråden her? Da spørs det om du ikke har annet enn vekta å slite med. Det blir jo helt teit! Hilsen en som har blitt kalt både "Stankelbein", "Flaggstanga", "Sjiraffen" o.l.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #12 Skrevet 10. oktober 2008 Endelig en som sier det vi alle tenker. La feitingene tvinges til sultekur! Jeg vil ikke at mine skattepenger går til behandling av diabetes og alle de andre sykdommene som fleskeberga påfører seg selv. Er det mulig å ha så lite selvkontroll at man bare stapper i seg? Eier de kjøttpuddingene ikke skam i livet?
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #13 Skrevet 10. oktober 2008 Skal vi ikke ta røykerne også da? De er jo virkelig til plage for alle oss andre. Røyk burde være forbudt på linje med narkotika, for det er det det er. Like helsefarlig er det også. Disse røykerne står for store deler av landets helseutgifter. lukter stygt også.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #14 Skrevet 10. oktober 2008 Ja, faen. La de pestbefengte røykerne stenges inne med eksosrøra sine. Skulle ikke vært lov å ha unger hvis man er så uintelligent at man forgifter seg selv og omgivelsene på den måten!
Trollemor og snuppa! Skrevet 10. oktober 2008 #15 Skrevet 10. oktober 2008 Eller kanskje innlegget om "skrangletynnemennesker" var ment som ironi? For å understreke at kanskje alle som ikke ser helt "strømlinjeformet" ut, eller som ikke hører under "som alle oss andre" burde holde seg hjemme... Alle under kategorien: Utlendinger? Rullestolbrukere? Handicapa? Stygge? Tykke? Tynne? Folk med dårlig klessmak.. Eller dårlig hygiene? De som røyker? Eller pakker inn ungene sine for mye? Eller ikke bruker/bruker REIMA-dress? De som gir flaske til bebisen sin? OSV..
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #16 Skrevet 10. oktober 2008 HAHA!!! Guud bedre for en gjeng!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #18 Skrevet 10. oktober 2008 For det første vil jeg si at HI ordlegger seg veldig bastant og provoserende noe som ikke er så lurt om det er et budskap som skal fram. For det andre vil jeg si at HI, bakenfor provokasjonen, har en slags kjerne som jeg tror berører mange. Ja: folk tenker stygt og de tykke. Nei: de burde kanskje ikke gjøre det. Ja: de tykke kan noe for at de setter helsa på spill. Nei: det er ikke lov å mobbe dem for det (det er da mange andre grupper som med vitende og vilje setter helsa på spill). Men noen ganger er det befriende å se at noen tør å si nhva de tenker. For det er uten tvil grusomt stygt å være tykk.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #19 Skrevet 10. oktober 2008 Gurimalla. Jaja. Noe skal vi bruke tiden på......... Tror jeg går over til å vaske gulvet.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #20 Skrevet 10. oktober 2008 Grusomt stygt å være tykk?? Det som er grusomt stygt, er mennesker som sier andre er stygge... Fysj,det er stygt det...!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #21 Skrevet 10. oktober 2008 Men nå skrev du jo nettopp at andre er stygge... Beit du ikke deg selv ganske så hardt i halen da?? He-he.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #22 Skrevet 10. oktober 2008 Til Anonym 22:37 Les nå innlegget en gang til du heller... Så ser du nok at det er ironisk ment. Og satt på spissen for å poengtere at mennesker er forskjellige, tykke og tynne, og mindre pene. Selv om noen ikke liker å se på en, så betyr jo ikke det at den skal holde seg inne alltid! Dessuten angriper jeg jo ikke deg personlig. Nå synes jeg du må tenke litt. Jeg har jo aldri sett deg. Hvordan kan jeg da fortelle deg hvor stygg du er? Kan jo hende du er nydelig, selv om du er tynn!!! Jeg henspiller jo bare på det HI sier om overvektige(generalisering). Hva om noen skrev at personer med brune øyne var kjempestygge, og du hadde brune øyne, men gjerne ville hatt blå… Hadde du virkelig følt at den personen hadde syntes du var stygg da? Og hva skulle det i så fall bety for deg? For øvrig kan jeg fortelle deg at min vekt, som overvektig, blir kommentert stadig vekk. Hvis jeg har på meg et klesplagg som er slankende, så får jeg høre "nei, som du har tatt av. Det var kledelig. spiser du sunnere/trener du mer" osv. Har jeg lagt på meg, så kan jeg få høre ting som "å, jeg vet akkurat hvordan det er å streve med vekta. Tungt å slanke seg" (av folk som er normalt slanke og aldri har hatt et gram overflødig fett på kroppen). Det er en myte det der at folk ikke snakker om vekta/kroppen til overvektige. I tillegg antas det at jeg aldri trener, og bare spiser hamburger, potetgull, brus og sjokolade. Noe som ikke er tilfelle... Hilsen anonym 21:53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå