Lillehjertet2 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Lille Linnéa ble født natt til lørdag, 4.okt, 6 dager etter ul-termin. En ganske rask førstegangsfødsel, riene startet på akupunkturbenken- med ca 5 min mellomrom, hadde aldri noe mer enn det i mellom. Da var kl 15. Kl 20.30 var vi på sykehuset. Da var det kun 2-3 cm åpning. Det var ingen fødestue ledig til oss, så jeg ble gående på gangen..orket ikke ligge på seng. Riene ble helvetes vonde, måtte knipe igjen etterhvert fordi jeg følte hun datt ut. Gikk å drømte om lystgass, men den gang ei. Kl 02 fikk vi fødestue, da var det full åpning, og vannet ble tatt. 10 min senere begynte jeg å presse, og 02.56 var hun ute. 12 timer fødsel, ingen smertelindring, ett pyntesting- følte meg som superwoman!!!! Formen er fin, vi er hjemme og prøver å finne ut av hvordan det er å ha ansvaret for jenta vår...trøtt er jeg, men fy så lykkelig!!! Lykke til til dere som venter!
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 hallo hallo. gratulerer så masse da. jeg fødte i aug(17). er også førstegangs og min fødsel gikk også fortere enn forventet. hele varte 3 timer og 45 min. jeg fikk også jente da:) du får kose deg masse nå da
AO3 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Gratulerer! Håper på en like fin førstegangsfødel som deg!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Gratulerer så masse med den lille jenta:-)
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Gratulerer så mye med Linnea!
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 GRATULERER - kos dere masse i fremtiden c",)
Millima Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Gratulerer så mye! Håper jeg får en like fin fødsel som din;) Kos deg med lille prinsessen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå