Minnie Mom Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg var 5 år og 1 mnd da jeg mistet min første. Husker det veldig godt siden jeg ble storesøster samtidig.. )
*gruffalo* Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 En del begynner vel å miste siste året i bhg, mens andre begynner senere... Eldstemann her blir snart 7 år, og han har kun mistet ei tann...og den ble trukket hos tannlegen. Har et par løse nå, men de er ikke veldig løse. Men han er sen til å miste de!
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Var hos tannlegen med jenten min på 5,5 år i dag og spurte om akkurat det. Det var store forskjeller... Fra 4 til 8 år. De aller fleste var 6 år. Min jente hadde visst 4 løse tenner nå
-MtG- Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Som regel rundt skolestart en gang. Men er store forskjeller. Noen begynner ikke å miste før de er 8, jeg mistet mine to første når jeg fire og et halvt. Lurer på om det kan ha noen sammenheng med om man får tenner sent eller tidlig? Jeg fikk min første når jeg var 3 mnd.
Koala *g07* Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Selv var jeg veldig tidlig ute, å mistet min første tann sommeren jeg ble 4. Men vanlig er vel i skolestartsalderen.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 min gutt mistet sin første tann da han var 5 år og 3 mnd:)
*ViMsA* Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2008 takk for svar! Jenta mi er litt over 3, men sier hun har en løs tann. Jeg kjenner ingenting når jeg prøver. Men da er det nok ikke en løs tann, men bare påvirkning fra barne-tv eller noe sånt Hun fikk tenner ganske tidlig men høres ut som dette er altfor tidlig uansett
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Min er 6 og et halvt og har ikke mistet noen enda.Tror jeg var 7 selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå