KarLuc +1? Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 hehe, kan være eg håper på for mye, men begynner virkelig å lure... syklusen har vært i kluss siden fødselen i fjor, men den begynte å komme litt til "normal". Så vi har prøvd hyppig denne mnd da, i håp. og har merka at eg er begynt me hyppig vannlating. MÅ på do rundt kl 12, og igjen kl 6... og går tissetrengt nesten hele dagen... synes d er så merkelig.. trodde/tror ikm er ca 20. denne mnd, men har ikke peiling sånn helt egentli... så hmmmm... jeg undrer.....
Prøvigjen Skrevet 18. oktober 2008 #2 Skrevet 18. oktober 2008 Hei godklumpen. Hvordan går det? Fått noe svar på om du er gravid? Jeg er kjempetidlig (hadde EL tirs/ons og sex=). Har mange symptomer som jeg kjenner igjen fra sist jeg var gravid. Må ofte tisse, masse murringer i magen, litt større pupper (m/synligere blodårer), småurven, trøtt, og småsvimmel.....ja. Vi har forsøkt i 100 år (føles det ut som). Har ei jente som vi fikk på 2. prøverørsforsøk. Det var tvillinger, men endte i at i mistet den ene i uke 24 og fødte jenta vår i uke 26....Begynte ganske tidlig med søskenforsøk. Hadde 2 mislykkede ivf i vår, en operasjon (lap) i høst og et avbrutt ivf i høst. Nå mener de at vi skal kunne bli gravid på naturmetoden, og etter 1pp (hvis vi kan kalle det DET?) med naturmetoden, så føler jeg meg ganske gravid...men det er jo kjempetidlig, så det kan være "lureri" og en konstant leting etter sympt. som gjør utslaget...;-) Likevel, så kjenner jeg jo til symptomene fra sist, og da var det også masse symptomer tidlig, så.... Vel, vi får krysse fingrene for nært forestående svangerskap. Du har kanskje testet nå, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå