jente08ogspire:) Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hun drikker 100 ml, da er hun fornøyd. Driver bare å leker med flasken. Vann er hun ikke noe gla i...... Ellers går maten ned på høykant, men jeg blir så frustrert når hun ikke vil drikke.
mossik en av hver pluss en til Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hvor gammel er hun? Det du kan gjoere er aa gi henne litt velling. Gutten min vil ikke ha mme lenger, han faar velling istedenfor og det glir ned paa hoykant. Du kan lage velling av grot som du bare blander tynnere.
Kakebakesøte Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Det er mulig at dette bare er for en periode. Du skriver ikke hvor lenge hun har holdt på sånn eller hvor gammel hun er. Holder det på lenge og du føler hun får i seg for lite så hør med HS.
jente08ogspire:) Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jenta mi er 6 1/2 mnd, og hun har vært lei mme de siste 14 dagene. Det med velling var jo en god ide, det skal jeg prøve ut.
Synnøve_Solbakken Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Hvis hun drikker 100 ml mme noen ganger pr dag, i tillegg til å spise grøt og middag, så kan vel ikke det være så verst. Det finnes sånn drikki fra Nestlé, men tror den er fra 8 mnd.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Min gutt på 7 mnd har samme problemet.. Vil kun ha mme på natten... :-) Kanskje prøve velling på dagen da.
jente08ogspire:) Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 Kan jeg forresten bare lage velling av grøt som er til tenkt at skal blandes ut med mme? Eller kan jeg foreksempel bruke Nestle sin grøt med banan og fersken, som er beregnet til å blande ut med vann og blande med mme istedet?? bare for å få litt smak på vellinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå