Gå til innhold

Jippi - Jeg har vært på handletur :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å handle tøy til meg selv er noe av det verste jeg bruker tid og penger på.... Ikke finner jeg noe som passer og dyrt syns jeg det er, og det som ser fint ut på utstillingsdokker og hengere ser jammen ikke like fint ut på meg :-(

Men så har jeg funnet en butikk med verdens hyggeligste damemenneske bak disken, som rett og slett kan hjelpe meg å plukke fram noe jeg liker og som passer kroppen min. Jeg trasket inn og fortalte som det var, at nå begynner jeg straks på jobb igjen og har igrunnen ikke kjøpt meg noe særlig nytt siden før jeg ble gravid.

Etter en time med intens prøving kom jeg ut med to bukser, to bluser og en strikkejakke. Fin og velkledd følte jeg meg da og like fin og velkledd var jeg når jeg kom hjem og fikk skryt både av døtrene mine og mannen min.

Så nå er jeg kledd for kontoret igjen og har en bekymring mindre :-))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at du har funnet en perle av en butikk og handle klær i.

Kjenner meg godt igjen i det du sier, at klærne som ser så fine ut på utstillingsdukkene ikke helt står til forventning når jeg får de på meg selv..

Da er det veldig greit at det finnes hyggelige damer som kan finne frem klær som passer.

Skrevet

Sånne butikker er gull verdt!

Bare å slippe å "plage" en tyggegummityggende ekspeditør som er mer opptatt av å snakke privat med kollegaen sin.......

Gratulerer med nye antrekk, det er deilig å føle seg fin og faktisk finne noe i sitt eget klesskap:o)

Skrevet

Det hørtes helt himmelsk ut! hadde jeg funnet en slik butikk, så hadde jeg blitt stamkunde på flekken :-)

Og så gøy for deg å få orden på jobbgarderoben - det er så kjekt å føle seg fin når man skal tussle på jobb etter en lang permisjon.

Skrevet

Åh, det hørtes deilig ut å dra på shopping, og komme hjem med masse nytt, fint tøy! Jeg også dro på shopping før jeg begynte å jobbe igjen. Godt å føle seg litt fresh etter å ha vært hjemme så lenge.

En sånn personlig shoppingassistent kunne jeg tenkt meg å ha også. Vet at de tilbyr slikt på et shoppingsenter i nærheten av meg, så lurte litt på om jeg skal koste på meg en sin time. Ennå bedre er det jo å ha en butikk som tilbyr slikt gratis :-) Jeg hater ekspeditører som, uansett hva du tar på deg, og hvordan du føler deg, sier "- Åh, den kledde deg, altså!"

Når begynner du å jobbe?

Skrevet

Jeg begynner på jobb på tirsdag,- og når neste lønning kommer tror jeg jammen jeg må innom og sponse denne butikken litt til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...