Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Når er det egentlig vanlig å få disse grå hårene? Jeg er ganske lys i håret og er bare 27 år. Når jeg tittet meg i speilet i dag , så jeg tre ganske lyse hår. kan det være grå hår tro? uff vil ikke ha grå hår enda. Vet dette er et litt teit spørsmål, men jeg spør for det.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Se på foreldrene dine. Og vær glad du har lyst hår. Jeg er mørk brun, og passert 30. kan plukke hvite hår hver dag om jeg vil, eller det vil si, nå gidder jeg snart ikke mer. Farge tenker jeg. Mora mi var grå da ho var førti... .......................jippi......................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå