Potetstappe Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Haha... Jeg har ganske livlige drømmer innimellom. Inatt hadde jeg vekket sambo og bedt han legge seg helt inntil meg, så skulle jeg fortelle han en hemmelighet. Han la seg bak meg og holdt rundt meg og ventet i spenning på hva jeg hadde å si... Så roper jeg; DET VAR JEG SOM VANT ROBINSON, MEN DU MÅ IKKE SI DET TIL NOEN FOR DET ER IKKE BLITT VIST PÅ TV ENNÅ! Så mumlet jeg at det var deilig å endelig få sagt det til noen:P Og jeg har aldri sett en episode av det engang:S Hva man drømmer altså! kniis
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 hehe.. lurer på hvordan ansiktet til samboeren din så ut når du sa det... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå