Gå til innhold

Kjenner dere mye liv?


syngejente

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

 

Kjenner liv hver dag, flere gange om dagen, det er kjempe koseligt. Og nå hvor jeg skirver er det godt gang i han den lille:-) bare vent, det kommer snart!

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 23 og har kjent liv hver dag siden jeg begynte å kjenne det, i starten av uke 21. Kjenner små dunk fra magen gjennom hele dagen, et spark nå, så et om 10-30 minutter.. Den første uken kjente jeg det om formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det masse liv! Er i uke 20 nå, og har kjent liv i to-tre uker! Kjenner det særlig på formiddagen, mens jeg sitter på jobb og drikker kaldt vann. Det er tydeligvis ikke særlig populært :-D Veldig moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 22 nå og kjenner godt med liv. dette er min fjerde så jeg har kjent det jevnlig siden uke 18, men det blir sterkere og sterkere. kjente hikking her om dagen. det er koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner ikke noe liv ennå! Er 21 uker - gutten ligger bak og morkaken forran. Det betyr at jeg ikke kommer til å kjenne noe på lenge. Litt kjedelig å måtte vente, men jeg satser på at han er der.

Jeg får jo høre hjerteslag hos jordmoren min! Og kan få ultralyd hos legen dersom jeg er ekstra bekymret.

Flere som ikke kjenner noe ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lille snusmumrikken min ligger også bak morkaken, men jeg begynte å kjenne tydelige spark bare for noen dager siden, er i uke 22 nå. Tidligere så har han bare kilt meg litt på innsiden av magen, der hvor morkaken ikke ligger .

 

Nå blir sparkene bare kraftigere for hver dag, og i går da mannen la hodet på magen min kjente han to små spark! Helt fantastisk (-:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjent liv daglig siden uke 18, er i uke 23 nå og kjenner MASSE liv gjennom hele dagen, så fort jeg setter meg ned litt egentlig! sparkene blir bare kraftigere og kraftigere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også morkaka foran, men den siste uka har jeg kjent noe som MÅ være spark! Mamma og samboern har også kjent det....veldig gøy, for jeg har ikkje kjent noenting før det:D

 

Synes liksom alt som står i bøker osv er basert på de som har morkaka bak - og kan kjenne bevegelser tidlig. Egentlig litt dumt, for det gjør det mye lettere for oss å bli engstelig når vi ikkje merker noe selv :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 25 og kjenner masse liv. Kan nesten stilles etter klokka når den lille frøkena mi er våken. Det er såååå koselig:-)

Sparkene blir mer og mer tydelig, nesten så det er litt ubehagelig til tider når hun sparker nedover mot bekkenet siden jeg har bekkenløsning, men vi tar det med et smil.

Veldig aktiv på kvelden når jeg skal legge meg til å sove.

utrolig spennende å gå gravid, dette er tredje gangen men like spennende hver gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren fikk æren av å kjenne d første sparket, og det er snart en måned siden..:) Det er fantastisk!!:) Nå kjenner jeg liv daglig, å hun hikker en masse!!:) Gleder meg til å få se mirakelet i februar!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...