Gå til innhold

Gruer meg til jul jeg.. =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg kjempemasse til å lage en fin advent med mini på 19 mnd. Gleder meg så til å feire jul med han!

Men nå har det seg sånn.. Mine foreldre og de andre i familien som bor i nærheten drar til thailand hele julen og blir til over nyttår.

Jeg unner dem turen så veldig! Ingenting å si på det!

Men det ble slutt mellom bf. og meg etter at de hadde bestilt tur. Så vi kunne ikke hive oss på. De tenker jo på det, men jeg har sagt at de må ikke tenke tanken om dårlig samvittighet engang. Å det mener jeg!

Men jeg gruer meg for lille og jeg blir alene heeeele julen og nyttårsaften. Jeg har min farmor på julaften. Men det er bare hun som er hjemme. Å det blir jo en tidlig tidlig kveld.. Blir også alene hele romjulen og nyttårsaften..

Jeg gleder meg jo til jul! Men jeg gruer meg til å være alene hele denne tiden. Ingen å snakke med. En bf. som ikke stiller opp i det hele tatt.. Vi snakket egentlig om at han kunne komme å låne min leilighet litt i jula, så skulle jeg bo hjemme hos mamma og pappa.. Men han har bare sviktet helt ut.. Allerede nå.. Snakkes ikke noe mer..

Jeg kommer til å gjøre alt jeg kan for å gi lille en super jul! Å jeg har jo han, han er jo gleden i livet mitt! =) Men det blir kjipe kvelder.. =(

*syte syte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du har ikke noen venner å feire med?? kan jo bli kjempegøy å feire med venner, eventuellt andre alenemødre??

Skrevet

Ååååå.......

Nå fikk jeg vondt av deg. :(

Gjør som hun over meg skriver, finn noen venner eller andre alenemødre som du kan være litt sammen med.

Stooooor klem fra meg.

Skrevet

Takk for tips og svar!

Men det er bare det at alle andre er jo med familiene sine.. Eller kjærestene sine.. Kjenner heller ingen andre i min situasjon (alene med barn).. I tillegg fester jo (hvertfall de single vennen mine) mye i jula..

Kan jo hende jeg kan få til et besøk en og annen dag i romjulen.. Men ingen av de store dagene... Så blir nok mange alenekvelder denne julen.. Å jeg er jo vant med å være med familien hver jul..

Takk for klem!

Skrevet

det hørtes ikke noen gøy ut.

håper virkelig at du finner noen du kan være sammen med. virkelig.

jeg har egentlig ikke noen store tips til deg. ikke små heller for den saks skyld. men håper dere finner ut av det:)

klem og gode tanker sendes over

Skrevet

Du kan komme til meg ;-)

Vet du hva, det er akkurat sånne ting som det (og selvsagt mange tragiske skjebner som ikke kan sammenlignes med deg da) som gjør at jeg ikke liker julen. Alt skal være så perfekt og alle så lykkelige også viser det seg at det ikke er helt sånn allikevel og de som ikek er helt a4 føler se utenfor.

men du har babysen og det er det viktigste. dere får helt sikkert uansett en fin jul sammen. Men håper barnefar kommer på banen. Har selv hatt en far som var fraværende fra jeg var bitteliten og selv i dag (er nesten 40) sliter jeg med julen, bitre følelser overfor han og har fortsatt spørsmål som hvorfor ikke jeg var viktig nok for han å prioritere.

Skrevet

Ja, får håper bf. kommer på banen.. Men det ser virkelig mørkt ut der gitt.. Veldig synd for gutten vår.. =( Jeg får så vondt i mammahjertet da.. For gutten vår er jo 19 mnd. Han har ikke sett pappan sin siden han var ca. 15 mnd. Å da bare noen timer.. Men når han ser bilder av pappan sin så sier han "pappa".. At ikke bf. kan se det! Jeg har jo sagt det til han..

Nå fikk jeg vondt inni meg av det du skrev.. Håper virkelig ikke sønnen min skal gå rundt å føle at han ikke er viktig i pappans liv.. Selv om det jo ser sånn ut da.. Men håper han skjerper seg!

Men vil han ikke, så kan jeg ikke tvinge han.. Det er ingen tjent med..

Takk for fine svar og klemmer! =)

Skrevet

å det var ikke meningen at du skulle bli lei deg av svaret. Kanskje du er ung og finner en annen farsfigur for han. Uansett har han jo deg og det er det aller viktigste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...