Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Har ikke fått vært her inne så mye i det siste. Fikk mensen i dag;) JIPPI! Trodde aldri jeg skulle juble for å få mensen, men når man går lenge over og ikke er gravid, så blir det bare venting. Kjedelig. Så nå er jeg glad. Begynner en ny pp og det føles godt. Alle prøvene jeg tok var fine, ikke noe hormonelt. Det var ikke Hcg i kroppen. Jeg fikk svar i dag og 30 min etter kom mensen..hehe;) Må bare si tusen takk til alle dere jentene her inne som har fulgt med på meg denne pp. Dere er noen tålmodige damer;) Nå skal vi alle sammen bli gravide snart. Gleder meg til å sette i gang igjen. Åssen er det med dere da?? Skjedd noe? Klem
Scoobydoo Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Haaaalooo, Made in bed, så hyggelig å høre fra deg. Har skrevet et innlegg til deg lengre ned her, men etter all denne aktiviteten på siden her, så forsvinner jo et innlegg til side 2 i løpet av minutter:-) Neste utrolig å si det, men grattis med mensen! Skjønner at du synes det er greit å endelig ha fått den! Her er alt bra midt i hekkesesongen, hehe.. nå skal jeg ta en titt på nyhetene, stikker innom litt senere.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Har du skrevet et innlegg til meg?? Så hyggelig, Skal finne det jeg;) ja, det var godt å få et svar endelig. Om en uke er du igang med å kjenne etter symptomer og da er det min tur til å være spent på deg;) Hihi. Det blir bra. kos deg med nyhetene.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Fant innlegget;) takk for at du tenkte på meg.
Scoobydoo Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Bare hyggelig, vet du. På jakt etter symptomer om en uke? Ærrugær'n- det er alt i gang. Hehe, jeg er et skikkelig nutcase! Hadde sex i går (i disse el-tider), og jakten er allerede igang. HAHAHA- ler av meg selv. Har egentlig "bestemt meg for" å ikke jakte denne pp'n, men kjenner jeg meg rett, så er det rene galskapen å tro på at jeg skal klare det. Jaja, nå er det torsdagsklubben og sjokkis på gang her. Ha en fin kveld:-)
-Mariposa- Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg spotta i går og tempen falt, men følte liksom ikke det var skikkelig mens så hadde fortsatt litt håp. Og særlig da tempen hadde gått skikkelig opp igjen i dag tidlig, men så kom mensen uansett og det er på en måte befriende å være på dag 1 og tenke, ny pp, nye muligheter Lykke til!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Hei snuppa. Haha, jammen godt vi har sms, hvis ikke hadde jeg blitt sprø av nysgjerrighet! :-D Merkelig nok så har jeg hatt litt sånn gravidsymptomer helt til i går kveld. I morges sank tempen for andre gang denne pp'en, og så forsvant alt av det lille jeg hadde av symptomer. Er 6 eller 7 dpo i dag og går nå bare og venter på mensen i neste uke.... GRRRRR... Må finne på noe lurt til neste pp... Stor klem
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Vennen min da. At tempen synker litt midt i syklusen er ikke farlig. Det kan være en festedip;) Så lenge tempen holder seg høy fra i morgen, skal du ikke tenke på det;) Pass på at du tar den like langt inn i rompa hver gang, og at det er til samme tid + - 30 min. Jeg merket at tempen forandret seg om jeg tok den bittelitt lenger inn i nugattien(haha). Tok den valigvis helt ytterst slik at tuppen på tempen så vidt var innenfor. Nå tar jeg den litt lenger inn.. bare slik at den garantert er innenfor. Og da steg tempen + at den ble mye mer stabil. Og du, tempen synker den dagen mensen kommer. Se på charten min. Om din temp synker litt nå, så har det ikke noe å si for em en evt spire sitter eller ikke. Det du skal se på er at tempen generelt er høyere nå enn før el, og følge med på om den holder seg høy den dagen du skal ha mensen:) Litt mange detaljer her men..hahahahaha;)
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Mariposa: ja. det er faktisk deilig med en ny pp nå;) Vi har ikm i uke 45 vi da??
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tror jeg ler meg skvett ihjel... nugattien du og... :-D Jeg begynte jo denne tempingen etter jeg chattet med deg, så jeg har ikke holdt på i mer enn... hehe... noen dager... så jeg vet ikke hva tempen min er før el! Men ok, skal passe på å dytte greien godt oppi i morgen....:-D (FY FADER hvor ekle vi er! :-D) Klem
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Ekle greier..haha;) Men må jo si ifra vettu. Den første pp forstod jeg ingenting av tempingen min jeg heller. begynte rett etter el og hadde ingenting å gå etter. Satt bare på temper før el som var lavere enn etter el, slik at charten skulle finne el-datoen til meg. Og det ble datoen etter at jeg testet positivt, så stemte bra;) haha. Patetisk;) Har du adr til tempen din??
-Mariposa- Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 jepp uke 45, eller muligens tidlig uke 46 alt ettersom når el kommer, og mensen min kommer som regel på dag 15 eller 16.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 Ehm... hvordan kan jeg sende deg charten min da??? Klem
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 Hvis du er inne på charten er det en meny på venstre side. Trykk deg inn på sharing. Så inn på home page setup. Adressen under: Your Charting Home Page Web Address, er den jeg må ha.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 Husk å kryss av for celcius på den siden. Altså når du er inne på home page setup.
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 9. oktober 2008 #16 Skrevet 9. oktober 2008 Prøv denne http://www.fertilityfriend.com/home/22bab4
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #17 Skrevet 9. oktober 2008 Der var den. Har du tatt til ca samme tid? Ikke lett å se noe ennå. Bra fortsett å temp mens du ligger i senga. Skal se om et par dager igjen jeg;) Hadde ikke du tempa 2 ganger før el også??
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. oktober 2008 #18 Skrevet 10. oktober 2008 God morgen, Ja, jeg har tatt til samme tid og gjort det samme hver dag. Tatt av vekkerklokken, tasset inn på do og tatt tempen. Jeg orker ikke gjør det i sengen, ved siden av mannen. Skjønt han er halvdød, så er ikke sikkert han hadde merket noe, men jeg er helt sikker på at han hadde blitt lys våken hvis han visste at jeg drev og styrte under dynen...:-D Så lenge jeg gjør nøyaktig det samme hver dag, så tror jeg nok at det går bra. Jo, jeg tempet rundt el, men det var i munnen, så det blir litt misvisende kanskje, iom at det er bittelitt kaldere i munnen. Men tempen steg igjen i dag! Jippi! :-D 36,7 på meg i dag! Ny rekord så langt! :-D Jeg vet at jeg pleier å ha en morgentemp. på 36,2 - 36,3, ihvertfall de gangene jeg har trodd jeg har vært syk, men ikke hatt feber. Jeg vet ikke NÅR i syklusen jeg har tempet før, men jeg har alltid regnet med at jeg har en normal-temp på 36,2-3. Hihi, dette er spennende selv om symptomene forsvant sånn plutselig. I går hadde jeg forresten utflod og litt stikkinger igjen. Virker nesten som om utfloden henger sammen med stikkingene? Hahahaha, jeg tror jeg ler meg ihjel. Jeg klarte ikke å la være og teste i morges.... hehe, nesten en uke før tiden. Ble selvfølgelig negativ, men testet sånn for sikkerhets skyld siden jeg skal reise i morgen. Tror nok kanskje jeg må ha med meg en test eller to ja... :-D Klem
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #19 Skrevet 10. oktober 2008 Hahahaha:) Må flire. Jeg er akkurat lik deg. MEN denne pp skal jeg ikke teste før 3 dager før ikm. Ikke svarte altså 36.7 er kjempebra da. Men grunnen til at du får ujevne temper er fordi du går ut av senga. Noen dager stiger tempen raskt når man går ut av senga, mens andre dager forblir den lavere enn den skal. Mannen min våkner ikke når jeg temper. Tar det under dyna;) Tror det blir mye mer jevnt om du prøver å gjøre det i senga altså Jeg prøvde begge deler en hel pp, og det var stor forskjell. Bare før opp de tempene du tok i munnen om du vil. Du kan jo bare skrive under der du kan lage notater at det kan være misvisende slik at du husker det selv. Du vet du kan føre inn hvordan tappen er?? Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 10. oktober 2008 #20 Skrevet 10. oktober 2008 Jøss så høye temperaturer dere har da? Er det med digitalt termometer og alt? Jeg temper jo ikke, men av og til måler jeg pga syk osv og min normaltemperatur sånn som den står på det digitale og under armen er 35,8 eller 35,9. Aldri mer. Men det skal jo egentlig legges til litt på det da...
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #21 Skrevet 10. oktober 2008 ja, da skal du legge på 0.5 grader. Så tempen din blir da 36,3- 36.4
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. oktober 2008 #22 Skrevet 10. oktober 2008 Hei igjen, Jeg har aldri tempet under armen, ser for meg at det kan bli noe ustabil temp der... Og å tempe i andre hullet, der nede, det tror jeg ikke at jeg takler, vet ikke hvorfor... Men får kanskje prøve å ta tempen i sengen.... kanskje... Vil egentlig ikke at mannen skal vite at jeg temper, han synes jeg styrer mer enn nok fra før av. Hmmm... Vi får se. Nå reiser jeg uansett vekk. I morgen blir det ingen temping. Skal ta seks-flyet til Amsterdam og må stå opp ca. 03.00. Og så jeg som er så trøtt for tiden! Haha, jeg har ikke tenkt på det før i går kveld, at det kanskje er et symptom. I går var jeg så trøtt at jeg måtte legge meg nedpå litt på jobben (Jobbet fra 08.30 til 21.00 og hadde da en litt lengre pause midt på dagen.) Allikvel var jeg stuptrøtt klokken 22.00 i går! I dag er jeg fortsatt super-trøtt og småkvalm. Har bare lyst til å sooooove. Hmmm... skal ikke begynne før 12 i dag... Mulig jeg tar meg en liten høneblund... Oj, dette kan bli farlig, hvis jeg blir for godt vant! Jaja, jeg kan sove på flyene i morgen. Fått mensen skikkelig Made in bed? Klem
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #23 Skrevet 10. oktober 2008 Gå legg deg!!!;) Ja, mensen er skikkelig i gang. Er så bra;) Skal ha el den 20. okt. Håper det stemmer denne gangen..hehe. Skal ha oss annenhver eller hver 3. dag heeeeele syklusen. Tør fader ikke gå glipp av el igjen denne pp. Må teste etter el og jeg nå, siden syklusen har kødda med meg de to siste pp. Du har å skrove til meg når du er bortreist altså.. Mååå jo vite om du tester og hva som skjer. Klem
meg & to små vampyrer Skrevet 10. oktober 2008 #24 Skrevet 10. oktober 2008 Det er i helga det skjer? Konkurransen? Lykke til A!
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 10. oktober 2008 #25 Skrevet 10. oktober 2008 Huff, jeg er helt hekta her... MÅTTE bare sjekke hva dere skravler om... Kommer nok ikke til å legge meg. Må vaske gangen utenfor og gjøre noe regnskap. Får vel begynne med en gang.... Ja, det er på søndag... Faktisk så gruer jeg meg ikke så mye nå. Gleder meg litt! Skal uansett bli godt og bli ferdig. Men ikke fortvil... Jeg skal ha med meg PC'en. Jeg er jo muttens alene i 3 dager, så da er det LYKKE at det er gratis internett på hotellet. Fordelen med SAS-hotell. Åååååååh... I tillegg er det spa på hotellet... Haha, det syke er at jeg ALDRI klarer å slappe av når jeg tar massasje (orker ikke å ta spa, er ingen spa-dame, men massasje HADDE vært deilig, om jeg bare klarte å slappe av...:-)). Jaja, jeg får nok tiden til å gå regner jeg med... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå