Gå til innhold

Gruer meg til jul jeg.. =/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg kjempemasse til å lage en fin advent med mini på 19 mnd. Gleder meg så til å feire jul med han!

Men nå har det seg sånn.. Mine foreldre og de andre i familien som bor i nærheten drar til thailand hele julen og blir til over nyttår.

Jeg unner dem turen så veldig! Ingenting å si på det!

Men det ble slutt mellom bf. og meg etter at de hadde bestilt tur. Så vi kunne ikke hive oss på. De tenker jo på det, men jeg har sagt at de må ikke tenke tanken om dårlig samvittighet engang. Å det mener jeg!

Men jeg gruer meg for lille og jeg blir alene heeeele julen og nyttårsaften. Jeg har min farmor på julaften. Men det er bare hun som er hjemme. Å det blir jo en tidlig tidlig kveld.. Blir også alene hele romjulen og nyttårsaften..

Heg gleder meg jo til jul! Men jeg gruer meg til å være alene hele denne tiden. Ingen å snakke med. En bf. som ikke stiller opp i det hele tatt.. Vi snakket egentlig om at han kunne komme å lpne min leilighet litt i jula, så skulle jeg bo hjemme hos mamma og pappa.. Men han har bare sviktet helt ut.. Allerede nå.. Snakkes ikke noe mer..

Jeg kommer til å gjøre alt jeg kan for å gi lille en super jul! Å jeg har jo han, han er jo gleden i livet mitt! =) Men det blir kjipe kvelder.. =(

*syte syte*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok helt fint :) Jeg har tilbrangt flere julaftener alene enn sammen med noen. Det er trist men sånn er livet noen ganger.

Men jeg har alltid laget skikkelig julestemning hjemme da, med julepynt, gaver og god mat. Å julemusikk selvfølgelig :)

Men helt ærlig så håper jeg at jeg feiret min siste jul alene. Begynte å bli litt lei av det.

Håper dere får en kjempefil jul uansett :) Du får jo ha barnet ditt hos deg :) Det mest triste jeg vet om er når barnet mitt er hos far i julen.

Skrevet

Stakkars:( Men du har lillegutt:D Han får nok en strålendes jul sammen med mammaen sin:D

Mine foreldre reiser også til Thailand, og de har ikke invitert meg md pga flyturen, Skjikkelig sårt, de kommer hjem den 23 des 8-) Synest alikevell det er dårlig gjort. Men men skal nå kose meg med lillegutt jeg også gjøre alt for at han får en fin jul:) Han er bare 16 mnd da, skjønner vell ikkje så stor uansett:)

Vi skal nå få en fin jul vi også skal du se:)

Klem:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Men heisann, her kommer jeg som den evige optimist og bryter inn.

Er det noen av dere som har lagt inn innlegg her som bor i nærheten av hverandre, så kunne dere jo kanskje møtes en tur i romjula, om ikke annet?

Hvis dere har barn som ikke skiller for stort i aldeer, så kommer ihvertfall barna til å fryde seg!

Lykke til alle sammen. Sjekk gjerne om det er noen artige tilstelninger dere kan gå på, enten sammen, eller "bare" mor og barn. F.eks teater, ake sammen med andre barn og foreldre, hvis det blir vær til det eller sånn som her så pleier menigheten å ha juletrefest for barn m/ foreldre.

Lykke til, det skal nok bli koselig skal du se, så kan dere feire litt ekstra når familien er kommet hjem på nyåret:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...