Gå til innhold

Atter en gang : Dumme Dumme Damer her inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud hjelpe meg, for noen forskrudde kvinnfolk som finnes her inne.

Og mitt arrgument i det jeg skriver er følgende utsagn : Jeg forlanger keisersnitt, for å spare musa mi.

Hva faen slags idiotiske , egoistiske , DÅRLIGE mødre er det som finnes her inne? Henger dere ikke med i det hele tatt???

Ja, vettu meg hva , kaller dere dårlige mødre som absolutt må ha keisersnitt slik at musa deres ikke blir maltraktert! Det dere ikke tenker på er den stakkars babyen dere bærer på som ikke får tømt lungene sine, slik den ville fått til om den ble født vaginalt.

Sjangsene for å få infeksjon, lungebetennelse osv er stoooor etter keisersnitt. Ja, så da kaller jeg dere dårlige mødre.

Her snakker jeg om de som KREVER, FORLANGER, MASER seg til keisersnitt, ikke dere som fikk det / skal ha det pga medisinske, psykiske, osv årsaker.

Her snakker jeg om de dritt kjærringene , som skal ha keisersnitt for å bærge musa si..

jeg håper, de av dere som hyler dere til keisersnitt for å slippe å føde vaginalt for å slippe ødeleggelser nedentil får en KRAFTIG infeksjon i såret , som en smekk fordi dere er så jævlig egoistiske.

Dette er faktisk på nippen til å være like ille som å røyke i svangerskapet. Skjemmes skal dere.

Stakkars barn som blir satt til verden av slike egoistiske mødre.

Fy faen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har helt rett i dette. Enig med deg.

Men du tar litt av da.....

Gå en luftetur, gamlemor.

Skrevet

Så, så, nå er vel du også en av de her inne :-)

Hvordan kan du være sikker på at den du sikter til mente det i fullt alvor?

Jeg tror dessuten at jeg ville gått litt i meg selv dersom jeg hadde brukt så mye energi som du på å skrive nedsettende om andre.

Skrevet

Det finnes da måter å rakke ned på. Tenk på alle de som MÅ ta keisersnitt, skal de liksom føle seg som dårlige mødre pga innlegget ditt? Selv om innlegget ditt er rettet mot de som tar keisersnitt av egoistiske grunner.

Skrevet

Hehehehe * flau*

Ja, ble bare så forbannet da jeg leste disse innleggene , kan vel trekke tilbake den med kraftig infeksjon:)

Men gudhjelpe meg for noen valg folk tar !

HI

Skrevet

Hvis du hadde tatt deg tid til å lese hele innlegget så hadde du sett at hun mente kun dem som maste å skrek seg til keisersnitt pga spare musene sine hun mente var dårlige mødre.

Skrevet

Neida, poengterte det , at dette ikke gjaldt de som måtte , men dem som skulle spare på fjasa si ....

HI

Skrevet

jeg har ikke satt meg så veldig inn i hva som kan skje med baby visst en tar keisersnitt pga det aldri har vært noe alternativ, men jeg leste at lungene på ungen blir presset sammen for å få ut alt vannet å for å få trekt pusten skikkelig i første åndedrag.

men jeg lurer da på hva som skjer når en tar keisersnitt . presser legen ut resten av vannet?? sikkert et fryktelig teit spørsmål for de som vet dette. men jeg vet det ikke så jeg spør :)

å det virker kansje som HI har satt seg litt inn i dette :)

Skrevet

Enig med deg i det :)

Skjønner ikke de som ikke vil ha den opplevelsen egentlig..

Jeg ville ikke vært for uten den opplevelsen selv om "musa mi" fikk gå igjennom et litt trøkk.. hehe.. :)

Skrevet

Sønnen min ble tatt med hastekeisersnitt og fikk ikke tømt lungene ved egen hjelp noe som resulterte i at han fikk hull i lungene og oksygen kom ut i kroppen.Han ble lagt på intensiv 1 uke,med bla dren i lungene noe som er svært smertefult.Han måtte få næring via sonde og hjelp til å puste samt masse smertestillende.En tøff start på livet,vi fikk ikke holde ham på to døgn.Alt dette pga keisersnitt.Jeg syns begrunelsen for at enkelte ønsker keisersnitt viser om lite innsikt i hvilke konsekvenser dette kan få for et lite barn som i utgangspunktet er frisk.

Egoisme rett og slett.

Skrevet

Gud hjelpe meg, for noen forskrudde kvinnfolk som finnes her inne.

Og mitt argument i det jeg skriver er følgende utsagn : Jeg forlanger å føde vaginalt, for å spare magen min.

Hva faen slags idiotiske , egoistiske , DÅRLIGE mødre er det som finnes her inne? Henger dere ikke med i det hele tatt???

Ja, vettu meg hva , kaller dere dårlige mødre som absolutt må føde vaginalt slik at magen deres ikke får arr! Det dere ikke tenker på er den stakkars babyen dere bærer på som kan oppleve stress, oksygenmangel, bli tatt med tang og ikke få den rolige starten på livet som den kan få, slik den ville fått til om den ble født med keisersnitt.

Sjansene for å få fødselsskader osv er stoooor etter vaginal fødsel. Ja, så da kaller jeg dere dårlige mødre.

Her snakker jeg om de som KREVER, FORLANGER, MASER seg til å føde vaginalt, ikke dere som fikk det / skal ha det pga medisinske, psykiske, osv årsaker.

Her snakker jeg om de dritt kjærringene , som skal føde vaginalt for å bærge magen sin..

jeg håper, de av dere som hyler dere til å føde vaginalt for å slippe keisersnitt for å slippe ødeleggelser på magen får en KRAFTIG infeksjon i det opprevne underlivet deres , som en smekk fordi dere er så jævlig egoistiske.

Dette er faktisk på nippen til å være like ille som å røyke i svangerskapet. Skjemmes skal dere.

Stakkars barn som blir satt til verden av slike egoistiske mødre.

Fy faen!

Skrevet

Ehhh...rister på hodet,tydelig enda en som er uopplyst.Barnslig å kopiere HI med en liten vri.Tydelig at du har lite å gjøre.

Blir litt oppgitt av enkelte her som ikke bare er lite nyansert i uttalelsene sine,men også aktivt går inn for å provosere med elendige utsagn.Jeg ler litt av deg jeg.hehehehe

Skrevet

Forstår hva du mener,men tror nok vi i de fleste tilfeller blir litt lurt.Tror de fleste med disse utrolige utsagnene er fra meget oppegående skikkelige damer som for en gangs skyld kan skeie litt ut og leke drittsekk.Omtrent som gamle demente kristne damer som blir helt sprø når de blir dement..undertrykt aggresjon. Ganske forståelig,er ikke alle som får ut følelser i hverdagen.Her inne kan de anonymt gi gass!!

Skrevet

????kroppen er i utgangspunktet ikkje byggd for vaginal føding? Hos meg var det ihvertfall musa som åpnet seg??hvorfor,kanskje av naturlige grunner! begge deler er det risiko med,men det naturlige er vaginalt,basta!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...