Gå til innhold

Har en dårlig dag i dag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe muntert på lager? En link, noen ord... Pleier å være veldig positiv, men i dag trenger jeg absolutt hjelp til å smile. Hatt en dårlig dag :( Vil ikke legge meg med dette humøret!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få høre verdens mest uforståelige vits:

"Ja,du kan spøke du,men LE?! det kan du!"

Ler så jeg griner hver eneste gang jeg forteller den(men så er jeg også den eneste som ler av den og da;))

Mvh

Skrevet

Dessverre! Jeg har en dårlig dag selv. Fikk vite i dag at bedriften jeg jobber i skal legges ned. Vi har fått tilbud om nye jobber, men da må vi pendle 50 minutter hver vei. Sikkert ikke verdens undergang når jeg får tenkt på det i noen dager, men det føles sånn akkurat nå.

Men vi kommer jo ikke til å dø da. Det er jo positivt:o)

Skrevet

Det er bare tre timer og 50 minutter til dagen er ferdig.

Og i morgen er en ny dag, med nye muligheter!

Skrevet

Her...du skal få lov å se litt på min favorittmann(?) =)

Skrevet

Fra bunnen finnes det bare en vei,oppover:)

Fulgte forresten lenge med på bloggen din. Men så ble det lagt til passord. Får vi ikke titte lenger.

Skrevet

Fikk faktisk ut litt frustrasjon gjennom hun der åsså!! Hun la ikke akkurat lokk på det... Hehe, takk Renate :)

Skrevet

Hihihi!!

Bare hyggelig :o)

Er det lov å spørre hva som har gjort dagen din dårlig?

Skrevet

Av personlige grunner sperret jeg den for nå ja. Spesielt interesserte kan sende meg mailen sin, og jeg sender ut invitasjon i stedet.

Skrevet

Mange personlige ting på en gang egentlig, og på toppen av det kokte motoren på bilen seg fullstendig da jeg stod i kø i dag, jeg var alene, med sulten og trøtt sønn i baksetet. Dråpen.

Skrevet

OK! Har forståelse for det. Syntes bare det var litt spennende å følge med:)

Skrevet

tør nesten ikke innrømme det, men denne teite vitsen din fikk meg til å flire, for jeg skjønte ikke en døyt av den... den var bare dum. :P

Skrevet

Jeg synes denne er mrsm:

Opp med humøret...!

Skrevet

Skjønner.

Får satse på at ting blir litt bedre i morgen. Blir ofte det når man får ting litt på avstand.. :o)

Skrevet

ÅÅ Tøysetipp, endelig lo jeg høyt!! Dødsbra, hahaha! Stakkars!

Skrevet

Huffa.. *le på bekostning av* .. Godt den fikk deg til å le.. :-)

Skrevet

Skjønner den! Pendler selv 1 time hver vei, det går faktisk overraskende bra til nå (halvannen mnd siden) Greie veier da.

Skrevet

Begynte å kikke, men er så uopplagt at den ble litt i lengste laget.. engelsk i tillegg :P Får spare den til i morgen :) Og legge meg nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...