Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 E bare i uke 6 pluss et par dager, ikke helt sikker enda før jeg har vært hos legen- men er sååååå sulten hele tia... Husker ikke at det var sann sist
2009baby!!!! Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Sulten ja, hehe, det er bare fornavnet for min del! Det begynte i uke 8 hos meg, begynner snart på 12.uke, jeg spiser konstant og blir aldri mett (iblant til middag blir jeg det faktisk). Et par timer etter siste måltid må jeg spise igjen, ellers blir jeg uggen/småkvalm. Da spiser jeg heller! Har faktisk bare lagt på meg en kilo foreløpig, litt overraskende mht matinntaket men forbrenningen er vel på topp under graviditeten. *samtidig må jeg innrømme at det er litt deilig å spise så mye mat*
Fru_HK Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Å herregud - JA! Føler jeg kan spise hele dagen, kjenner det spesiellt utpå kvelden! Min løsning er å styrte i meg et glass drikkeyoghurt før jeg legger meg, da våkner jeg iallefall ikke av sult om nettene å må stå opp for å spise (det har skjedd et par ganger.. *flau*). 10 uker i morgen, gått opp ca. 1,5 kg.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Ahh godt å høre at det er flere som har det sånn Jeg er sulten hele hele tiden og magen roper etter mat.... Håper det går over etterhvert hvis ikke vet jeg ikke hvordan dette ender Hadde det ikke sånn i forrige svangerskap. Hadde egentli ingen symptomer forrige gang, men nå har jeg ALT.... Hjelpe meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå