Gå til innhold

dreamer, im just a dreamer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

heia schnupp... har vært litt dårlig på å skrive her inne de siste dagene...

hur leget? Jeg var ikke på skole i dag jeg... sov så godt rett og slett... Synd med tanke på autisme fl liksom.. men men shit happens...

styra med i dag du da`?

Jeg har ikke gjort så mye i grunn.. tatt livet ganske med ro.. Hadde leieboern på kontrakts møte i dag, så nå er hybelen offesiellt leid ut=) JIPPI

Hvordan ligger du ann med el da? Jeg temper nå frem til el jeg da... første teming i går, hadde en merkelig greie... tempet til 36.56 i går, men i dag var den fallt til 36.33... snodig.. med det viktigste er at den holder seg gjevn i noen dager nå, så spretter mot begynnelsen av neste uke.. er spent på om den kommer som den skal eller en uke senere... Men nå i kveld har jeg skikkelig stikkinger i den ene eggstokken... bare ett sånn stikk i ny og ned, skikkelig ubehagelig og vondt... sikkert ikke noe og bry seg om=)

Anders tar Bio-selen helt frivillig... HURRA... jeg forklarte jo hvor viktig det var for meg at han gjorde det.. må minne han på det, men han maser ikke når jeg ber han ta den.. heeelt utrolig=)

Noe annet spennende som har skjedd i dag da`?

klæm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!:)

Så deilig å bare sove ut da! Ikke noe stress at du ikke kom til forelesningen, han sier stort sett bare det som står på power pointen. Vurderer å bli hjemme i morgen og komme i gang med første mappeoppgave. Han skulle få lagt ut forelesningene før i morgen, men ser ikke ut til at de blir lagt ut i dag..

I dag har jeg vært på skolen, og etter det så har jeg stort sett slappet av. Bladd litt i bøkene og prøvd å komme på en genial problemstillig. Fant ut at jeg ville drøfte forskjellen mellom dysleksi og spesifikke lese- og skrivevansker, men kom vel egentlig fram til at det er det samme:P Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive om.

Jaaa, så bra at hybelen er leid ut!:) Håper han er ålreit da!

Jeg har EL om ca en uke, men jeg tror at du og jeg følger hverandre veeldig nøye, for jeg har også skikkelige EL-smerter. Ordentlig tak i venstre eggstokk. Så rart at tempen din var så høy i går, men det kan ha vært helt tilfeldig, kan hende du har hatt mareritt eller noe sånt. Får satse på at den holder seg stabil framover:)

Så utrooolig bra at Anders tar Bio-selen uten å krangle! Da blir det fart på svømmerne vettu;) Nå SKAL det bli baby på oss, hihi.

Noen planer for morgendagen?

Klæm

Skrevet

godt og høre at han ikke sa så mye spennende da.... men er jo lettere og få med seg det som sies om man er til stede... merkelig nok.. hehe... Mappe oppgaven ja.. usj.... må vel starte med den snart.. uff... neste uke SKAL jeg komme i gang... men ikke i helgen.. blir nok ikke tid til det trur jeg...

ja han var kjempe koslig han gutten... 19år gammel.. så er jo ung da... men sikker inntekt siden det er barnevernet som skal betale for han=)

Jeg vet ikke om det er el som kommer nå jeg.. hmmm... har på venstre side jeg også.. hehe... men får bare følge med på tempen og se hva som skjer.. samt ha sex annen hver dag ca... venter et par dager til med og stresse med sex biten, så a ikke føler at han må "jobbe":.. hehe...

Ellers skal jeg vel egentlig ikke noe i morgen, på forelesning regner jeg med.. ellers skal vi til drammen og hente en salong rifle a har hatt på repp... blir nok en rolig dag.. kanskje begynner og vaske hybelen.. det må jo gjøres=( kjipt.. men men,,

du da? noen planer? jobber i morgen dU`?

trur faktisk jeg hopper i køya jeg nå... er utrolig nok trett alt... hehe... sovet for mye i dag, da blir man trett... jupp

prekas

Skrevet

Hei:)

Har du vært flink og vært på forelesning i dag? Jeg sov lenge, og det var herlig, hihi. Synes det er veldig spennende det han snakker om, men jeg orket bare ikke i dag. Men på mandag så er det jo enda en forelesning med han:)

Hehe, morro at vi begge har på samme side;) Jeg pleier ofte å ha det sånn rett etter TR jeg. Så gir det seg kanskje litt og kommer tilbake når jeg har EL. Ikke dumt å vente litt med sex biten;P

Deilig med en rolig dag da. Misunner deg! Jeg skal prøve å finne problemstiling, men jeg klarer ikke velge mellom dysleksi eller matematikkvansker. Synes begge deler er ganske kjedelig:-/ Så skal jeg jo jobbe.. Det er jo egentlig ganske greit, for jeg kommer på jobb 4 og sitter og maler med henne til 6, også vil hun legge seg.. Men savner å ha en lang og koselig fredagskveld hjemme med god mat og morsomme ting på tv;)

Planer for helgen da?

Skrevet

forelesning? hva er det?? hehe... ehm, for og si det slik jeg er akkuratt ferdig og dusje og sminke meg... hehe.... Er litt sint på meg selv, for det er VIRKELIG spennende... sukk... men men

ehhhhm og det med og vente med sex biten, glem den.. he... jeg har hatt en av de mest fantastiske nettene i mitt liv.. hehe... Vi hadde en skikkelig bra runde i halmen før vi sovnet i 1tiden... han tok initiativet til og med... ble så gledelig overrasket... du trudde that was it.. he.. nehh... kl halv4 ble jeg vekt igjen av en som tydeligvis hadde drømt om no veldig deilig.. så da var det ny runde... Dette skjer stort sett aaaaldri.... så jeg syntes det var helt greit og sove litt lenge i dag.. hihi... bare går rundt og smiler jeg... Det er jo sånne kvelder/netter du vet at han elsker deg... utrolig koslig... Men fikk ikke tre timer sammenhengende timer søvn før 7 så ble ikke temping i dag.. =/

nå kom min kjære hjem...

prekas

klæm

Skrevet

Haha, godt å høre at jeg ikke er den eneste som er litt slapp her. Men du hadde jo en god grunn til det da:P

Du er utrolig heldig!! Skulle virkelig gjort ALT for at Marius skulle gjort noe liknende. Skjønner godt at du føler deg elsket og går rundt med et glis! Hehe. *Misunnelig*:P

Og du rekker nok å tempe noen dager til før EL:)

Dere får ha en fin fredag.

Gruer meg til å jobbe *sukk*

Nå skal jeg dra å kjøpe vin, må kose oss litt i helgen;)

Klæm

Skrevet

deilig og være litt slapp av og til også da... hehe...

Ja satser på at jeg rekker noen temp dager til, selv om jeg har hatt ganske mye el smerter i dag... men sist hadde jeg jo de i over en uke.. så da.. må nok bare smøre meg med tolmodighet tenker jeg...

Nå er jeg alene, sukk.. min kjære er hos sin bror og setter opp no lys.. så skal han hjelpe nabon med og bære soffa... så blir alene i kveld jeg da.. sukk.. menmen.. kanskje et galss rødvin, er jo siste mulighet denne helgen med god samvittighet.. hehe.....

Skjønner veldig godt at du er lei av og jobbe hver eneste fredag.. men kan du ikke få gjort om på det da? kan du ikke be om og få hver 3dje fri eller noe.. Ellers får du passe på å be deg fri en fredag i ny og ned da vet du.. hehe... kjipt og grue seg til jobb altså.. veit alt om det... Skal jobbe i morgen jeg da, kan jo ikke akkuratt si jeg gleder meg villt.. hehe.. men greit nok.. Anders skal jobbe borte hos bestefar og bestemor i morgen, så er jo ikke noe spennende jeg går glipp av uansett.. så da er jo det greit nok...

nå skal jeg lage hjemmelaget pizza.. blir digg vøtt... Prøv så langt det lar seg gjøre og kose deg i kveld da=)

klæm

Skrevet

Jepp, det er deilig, hihi. På jobb har jeg nesten fått lest hele "opplæring i matematikk"! Tror nok jeg skal skrive om mattevansker..

Satser på at du rekker noen tempdager til, men sånn som dere har dere, så spiller det jo ikke noen rolle uansett;) Kanskje du har masse egg som holder på og modnes siden du har EL-smerter så tidlig:D

*sukk* så trist å være alene! Når kommer han hjem da? Jeg gleder meg såå masse til jeg kommer hjem og kan ta et glass rødvin! 1 time igjen. Hehe siste helg med god samvittighet ja, vi får nyte det;)

Jo jeg kan sikkert prøve å bytte det, men det går egentlig greit når jeg først kommer meg hit. Kanskje jeg skal spørre om å så bytte dag etter jul. Her er det full planlegging i dag, for faren og stemoren til snuppa skal gifte seg i morgen. Gjett om jeg misunner dem, de har baby OG skal gifte seg, hihi! Men de er jo godt over 40, så det betyr at jeg har god tid;)

Uff, må være ekstra kjedelig å jobbe på lørdager, men det er bra at du synes det går greit da. Så lenge Anders er borte så går du ikke glipp av så mye. Kommer han hjem i morgen kveld da?

Nam, hjemmelaget pizza hørtes herlig ut! Er vel en kald grandiosa bit som venter på meg hjemme:P Og vinen miiin!

Klæm

Skrevet

å så bra da... at du faktisk har fått gjort noe liksom.. det har virkelig ikke jeg... hehe... vi var og hente salon rifla til anders, ellers har jeg bare vært hjemme og tatt livet med ro...

Anders var vel hjemme i kanskje 7tiden eller no.. så ble ikke sååå sent...

skal drikke rødvin i morgen jeg tenker jeg.. mmmmm..... gleder meg

Ja sukk gifte seg og baby... jiiizzz... jeg vil og... hehe.. merkelige greier det der... har liksom ikke hatt nooesom helst behov for det tidligere men nå kjenner jeg at det ville vært fint.. hehe...

jeg rømte jeg fikk tvillinger her forigje natten da.. det glemte jeg og si..jeg trudde jeg var ferdig med og føde, en datter i armene.. så sierlegene at jeg må bare presse videre for her var det en til.. jeg trudde jeg sku dø av lykke.. hehe.. og jeg vil ikke ha to en gang.. hehe...

det er som du sier, kjipt og jobbe, men når man først har kommet seg på jobb er det greit i grunn.. jobber bare til 6 da.. hehe... Anders skal bare til beste f og beste m min da.. de bor 2min med bil lengre ned i veien her=)

jeje.. nå skal jeg lalle jeg da...siden jeg skal opp i morgen.. starter heldigvis ikke før 12... jippi-.. er veldig glad for det... kos deg masse med vina i kveld da...

ps på tv2 filmkanalen går det en film nå, den er tatt opp her på Rotnes hvor vi bor.. hehe... trur du vi fikk sjokk når jeg så togstasjonen og butikken vi er på hver dag på tv.. hehe.... sprøtt

Skrevet

hei hei... skjer a? her er alt like travelt som alltid..

jobbet i går, skal vaske leilighet og spise hos svigers i dag... sukk.. sku ønske jeg slapp...

Tempen min er så rar... den lå på 36.33 på fredag, .43 i går og opp på .78 i dag.. hadde jeg el i går kanskje da? det var tidlig i så fall... håååper ikke det var da, for vi har ikke hatt oss siden o så fantastiske natten, så da føler jeg veldig på at det hvertfall ikke klaffer denne mnd...=( 50 dager til neste gang.. =( håper tempen synker igjen i morgen, har el smerter og greier,,, Men jeg drakk i går og la meg sent.. jeg trur egentlig jeg må se bort i fra den... har prøvd og tempe kl7 denne mnd og det er problematisk altså.. jeg er alltid våken til feil tid osv... vet ikke helt jeg.. hmmm....

du da? noe spennende som skjer? er hekkingen i gang?

nå skal jeg opp og vaske... weee.. NOT

prekas

Skrevet

Helluuu:)

Hadde du en koselig kveld i går?

Hihi, ja plutselig så føler man trangen etter å bli mamma og kone;P

Hørtes ut som en helt herlig drøm, det er sånn at man ikke vil våkne. Kanskje du er sanndrømt og blir gravid med to denne mnd;) Og kanskje ikke to er så ille allikevel, hihi.

Fikk ikke med med den filmen:( Kan tenke meg at du ble overraska da du så hvor de hadde filmet;)

I dag skal jeg prøve å jobbe med mattevansker, så skal vi en tur til pappa, og så skal jeg til venninna mi. Høres ikke spesielt morsomt ut å vaske hos svigers:( Skal de flytte?

Jeg tror nok at tempen din ble høy fordi du drakk og la deg sent, da pleier ihvertfall alltid jeg å få høy temp. Blir spennende å se hvordan den er i morgen da:) Når tempet du forrige mnd da? Du kan jo sikkert bytte tempetid selv om du er midt i syklusen.

Hekkingen har vi ikke helt kommet i gang med nei, blæ:( Men det er noen dager igjen før EL nærmer seg, så Marius skal nok få kjørt seg denne uka, haha!

Skrevet

Dytter litt jeg;) Hatt en fin fridag?;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...