Gå til innhold

Syns dere jeg har mye barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bf. her stiller ikke opp noe i det hele tatt..

Jeg er så heldig å ha mine foreldre helt i nærheten. Men jeg passer på å ikke bruke dem for mye..

De har veldig god kontakt med lille =)

Men jeg spør dem ca. hver 4.- 6. uke om barnevakt for en kveld/natt. Leverer i 17 tiden og henter i 12 tiden dagen etter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns da ikke det var mye...

BF her har ikke samvær annet enn med meg til stedet. Og moren min har vesla hver 2-3 uke over natten:)

Skrevet

herregud for ett stupid spørsmål...

Skrevet

Neida det er ikke mye. Det er jo uansett dine foreldre som passer. Det er jo viktig at barnet har kontakt med de. Mine foreldre passet datteren min en natt hver tredje helg en periode hvor barnefar ikke stilte opp.

Jeg syns det var deilig å få en kveld med venninner ca hver tredje uke, å komme meg litt ut av husets fire vegger og bare være meg selv litt, å ikke bare mamma, som jeg da var 24 timer i døgnet ellers.

La foreldrene dine passe med god samvittighet. De får dyrebar tid sammen med barnebarnet å det er bare sunt. Hadde de passet hver helg så hadde jeg nok syntes det var litt mye. Men en gang i mnd er jo ikke mye i det hele tatt.

Skrevet

Herregud for et stupid svar..

Har du ikke lært? Det finnes ingen dumme spørsmål, bare dumme svar =P

Til dere to andre: Takk for svar =)

Skrevet

sorry men sier det ikke seg selv at barnevakt knapt 1 gang i mnd ikke er mye??

Skrevet

Jeg hadde vel ikke spurt om jeg ikke hadde følt på det?

Men hvem er du som skal komme å legge deg opp i hva jeg spør om?

Syns du spm. var så utrolig teit, så hopp over det!!

Skrevet

HI: Er det dine foreldre som synes det er for mye?

I så fall kan du be om avlastning en helg i måneden gjennom kommunen, og la besteforeldrene kose seg med barnebarnet noen timer om gangen med deg til stede.

Hvis foreldrene dine ØNSKER å være barnevakt, ville ikke det tre-dobbelte av hva du beskriver vært for mye.

Skrevet

Nei, de har ikke sagt at de syns det er for mye! =)

Men takk for råd! Er jo greit å huske på at man har andre muligheter også. Men vil prøve å klare meg uten det.. =)

Skrevet

Jeg har ikke avlastning i det hele tatt, jeg heller. Har ikke barnevakt heller, med mindre det er helt krise ifht til jobb eller skole. Blir omtrent 1 ettermiddag i måneden, aldri over natten....

Men må ærlig innrømme at jeg savner å kunne ta en tur ut på by'n i ny og ne, eller å kunne sove en hel natt, eller bare kunne sove lenge en morgen...

Skrevet

Jeg har fri annenhver helg + en dag i uka jeg. Barnefar har guttene mine. I tillegg bruker jeg foreldrene mine ganske ofte i forhold til andre her inne ser jeg. Ofte 1-3 ganger i uka... noen ganger overnatting, andre ganger bare noen timer. Besteforeldrene synes det er topp, jeg synes det er fint å få litt tid for meg selv og barna elsker å være sammen med besteforeldrene.

Skrevet

Det er da ikke mye barnevakt.

Min kusine er alenemor til 2 jenter og bf har de annenhver helg. De helgene hun har barna så sender hun de lik så greit til sine foreldre for hun skal jo feste. Og hun er 27 år!!

Det synes jeg er mye barnevakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...