Karomamma Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Dere som har hengt på DIB en stund, vet at jeg har liggende en diger adventskalender som skal broderes. Begynte på den da snuppa var et halvt år og vips, så er hun 3 og et halvt.... Siste nytt: det er snart 6 uker til advent og jeg har IKKE kommet NOE lenger enn i fjor på denne tida. Jeg finner på alt mulig (til og med tøybretting!!) for å slippe å se på broderipakka som ligger og håner meg fra kurven ved siden av sofaen. Ikke har jeg ordentlig arbeidslys i stua heller. Nei dette blir dødt løp, kjenner jeg... GOD JUL, alle sammen!
Gummelillan Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Huff, nå skremte du meg. Med den overskriften var jeg overbevist om at du hadde begynt å pakke inn pakkene og satt klar ;-) Godt å se at det ikke er bare meg som synes at jula kommer litt brått på.... Hvis det er noen trøst så begynte jeg på en kalender til eldstejenta da hun var noen måneder... Hun går nå i 3. klasse og jeg har vel egentlig innsett at kalenderen blir nok barnebarnas ;-)))) Har forlengst nemlig krøpet til korset og kjøpt en søt hyggelig variant fra butikken, he, he.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ble faktisk litt skremt jeg også... Men at du ikke er ferdig, var myyye bedre å lese om;-) Vet du jeg tror rett og slett at barn ikke har noe utbytte av en slik kalender før de begynner på skolen.....hihihi, forsvant noe av presset nå??? Nei da, til uka kan du starte og da har du gooooood tid til jul, husk at den behøver ikke være ferdig før 30.nov..... Oi der kom presset igjen. Hva med å kjøpe barne-tv kalenderen, da blir hun sikkert glad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå