Holly❄️ Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Var hos legen i dag, men fastlegen min var ikke der, kun en vikar. Er overvektig, men har endelig begynt og gå nedover, noe jeg er kjempestolt av! Grunnen til at jeg kom dit var pga en sjekk av bekkenet mitt, siden jeg har mye vondt der enda, selv 2 år etter sist svangerskap. (Hadde kraftig bekkenløsning, gikk med krykker og hele pakka) Legen sjekket meg skikkelig, og jeg følte det gikk fint, helt til han begynte og snakke om at det ikke var noe spes og gjøre, annet enn og trene og trimme litt... ?? Jeg sa at jeg går mye turer, osv, men gadd ikke engang nevne at vekten nå er sakte men sikkert på vei nei.. Følte han ikke hørte på hva jeg sa... (Jajaja, tjukka! Følte jeg han sa inni seg) Fikk likevel en henvisning til fysioterapi.. da jeg kom hjem las jeg hva han skrev, og alt var riktig. På slutten stod det: Ber om at pasienten får lærdom i enkel trening, som kan utførers hjemmefra. Pasienten utfører ingen trening eller trim!! WHAT THE F...????? Høres jo ut som jeg er ei feit og LAT kjærring som ikke gidder en ting..... Møkkaleger, er de virkelig så låst fast i sin egne lille boble???
Monajenten Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hva faen?? Jeg hadde glatt sendt en klage på ham!
mamiladi Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Da hadde jeg faktisk ringt til legen og sagt hva jeg mente om den kommentaren, og sagt at derfor vurderer du sterkt å bytte lege. Skjønner godt at du ble fornærma. Han kunne godt vært mer sympatisk. "Gi pasienten tips om enkel styrketrening som kan utføres hjemme", eller noe i den dur. Siden du går tur allerede så kunne han droppet den siste.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå