Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er 2gangs og merket nok dette forrige gang også, men da turte jeg ikke å spørre. Nå har det kommet en del blank "melk" i brystene og det drypper litt fra knoppen såklart, men det brune rundt er også veldig knudrete, og av og til kommer det dråper fra disse små nuppene.. Skal det være sånn eller er det jeg som har en masse minibrystvorter rundt den store??? Måtte bruke anonymknappen denne gangen
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 heisann eg har d på samme måte, men d kommer kun ut av tuppen da, men d kommer ein del blanke vaske ut av brystene, men eg må jo sei at eg lurer då på d samme.
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Det er helt normalt Kommer sjelden noe ut der når melka kommer, er masse talgkjertler
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ingenting er for dumt å spørre om å du treng ikkje om å vere flau... Har ikkje så mykje peiling på dette men har lest meg til at dette er heilt normalt å at det kun er råmelk som kommer ut! =) Om du knip på brystvorta kan det komme meir ut av den men det skulle ikkje gjerast...... Så tenker det du har normale brystvorter!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 hei:) med meg kommer det bare blank melk ut av den ene puppen. og det er ut av den brystvorten jeg synst er størst og styggest:P hehe..den andre er bare fin. er dette normalt da? har vert øm i begge brystene da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå