Gå til innhold

guttenavn hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker og tenker, men få navn som faller i smak. Nå er jeg for tiden inne på Linus, Emil, David, Philip

navn som er tenkt på men kassert er:

Liam

Noah

Ian

Oliver

Colin

Niklas

Isak

Peter

Men guuuud, det er såå vanskelig.

Søstrene heter forøvrig Nathali og Olivia, så er jo kjekt om det passer litt sammen...

ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms
Skrevet

Teodor :-)

Det tenker vi på, og jeg synes det passer inn i søskenrekka deres.

Skrevet

Peter :) synes det er et utrolig nydelig navn! Klassisk og pent..

Ellers liker jeg godt David også :)

Skrevet

Ja enig, det er veldig fint. Men det er navnet på yngstemann til ei nær venninne som er så nær at det blir litt dumt å kalle han det samme.

Så det er litt trist:)

Skrevet

Av navnene på lista di synes jeg Emil, David, Noah, Niklas og Isak er finest:) Og de passer jo alle sammen med søstrene sine navn.

Personlig ville jeg valgt Emil eller Isak, helst Isak tror jeg?!

Linus synes jeg er litt barnslig - søtt på en baby, men skal jo bli voksen en dag... Philip har jeg dårlige assosiasjoner med, så liker det ikke... men er sikkert fint til en nydelig liten gutt:)

Du har mange gode alternativer synes jeg. Er kanskje det som gjør det vanskelig?! Har mannen noen favorittnavn da, eller storesøstrene?:)

Skrevet

David! Ingen av alternativene kan måle seg :)

Det kler både en skjelmsk liten gutt og en kjekk voksen mann. Det er søtt og mandig på en gang... Nå vurderer jeg detfaktisk selv :)

Skrevet

Ja det ligger nok i det, men er ingen som troner over eller under det andre. I tillegg ombestemmer jeg meg hele tiden om jeg endelig har funnet noe å gå for. Pappan har ikke sagt noe særlig, Colin er det han har nevnt, men ellers snakker vi lite om det for vi er så usikre på navn begge to. Storesøster på 4 har ingen navn, hun synes han kan bestemme det selv når han blir stor nok til å snakke, hehe. Hun har mange gode ideer den jenta der;)for lillesøster er han bare lillebror for er jo det vi kaller han som ligger inni magen til mamma:)

Isak har jeg holdt på helt siden starten, men blir aldri helt sikker:)Phillip skulle lillesøster hete en gang da vi trodde en lang periode hun var en gutt inni magen.

Jentenavn hadde vært så mye enklere:)har alltid synes det har vært vanskeligere med guttenavn:)

Skrevet

Synes Niklas er finest. Passer kjempe bra til søstrene;)

Skrevet

Heia :-) Enig med Millima, Niklas er veldig fint :-) Har vært på vår liste også :-) (men er nå kommet frem til at det mest sannsynlig blir Joachim) :-)

Ellers fine navn de andre også. Ja det er kjempe vanskelig med guttenavn!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...