¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har sett fine boller av tova ullgarn, og de er hekla. Og nå lurer jeg veldig på hvordan man får dette til! De var skikkelig fine og runde, og veldig søte som gaver. Noen som har peiling ? :-)
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 vet ikke helt hva du mener, jeg har tovet kuler for mange år siden og hekla baller til snuppa nå, men ikke gjort begge deler samtidig. Baller hekles som sirkel som du utvider og så forminsker igjen, kjekt å ha en å se etter eller ei oppskrift for å få de runde og ikke avlange;-) Forsøkt biblioteket for oppskrift ?
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Har de oppskrifter på biblioteket, altså ? :-) Skal ta en titt!! Jeg kan hekle noe, men klarer garantert ikke noe rundt og fint uten oppskrift:-D
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg lånte heklebok på biblioteket nå ja, fannt oppskrift på masse søte babyleker- kanin, and og ball så langt :-) Gøy med noe ikke alle har og ferdig på en kveld :-)
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2008 Akkurat det med at det går litt fort å lage, er et VIKTIG moment når man er småbarnsmor:-) Må gå til biblioteket i morgen!! Nå som jeg ikke er i jobb får jeg ofte behov for være produktiv og se kjappe resultater, så når frysen er full av bakevarer av diverse slag, må jeg begynne med håndarbeid...:-)
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2008 Takk for det, og i like måte:-) Du har et morsomt nick:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå