Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 og grav din egen grav.... snipp snapp snute så var din politiske karriere ute.....
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jepp, det var vel fortjent.. haha
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 hmmmm rart spåkona IKKE så den komme hehehe burde jo fått såpass valuta for pengene synes jeg.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 noen har sett for mye hotel cæsar....
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 hehehehe nå har ikke jeg sett på cæsar på minimum 1 år.... tror du hun har blitt inspirert der?
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, såklart! Hvor ellers tok hun det fra?? Pelle ringte jo nettopp til spåkone for samme sum, omtrent
ruffen Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Tja...Hvor tok Pelle det fra? (Hvem nå enn det er! Ikke så inne i Cæsar jeg da...men jeg tror folk klarer å (vrang)styre livet sitt uten hjelp fra såpeserier..)
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Spåkona så det nok komme ... men hun ville nok ikke gå glipp av alle de pengene, noen skulle hun jo leve av hun også ;-)
grolla Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Men tenk at en fremstående politiker faktisk ringer til en spåkone....trodde ikke det var mulig! Er det saklige vurderinger basert på analyser og fakta, eller luftig svada fra Madame Mim som ligger til grunn for det politiske virke... Blir nesten redd jeg!
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Mulig jeg må åpne en hotline spåtlf.... kanskje kombinere det med en sensuell undertone hehehehe
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Oioioi ... jeg må visst begynne å spare ;-) Eller, jeg tar jo bare opp et realt forbrukslån ... er gunstig rente for tida har jeg hørt ;-) Forventer pm med nummer så snart hotlinen er åpnet og undertonen er på plass!
Sjokoladekaka Skrevet 9. oktober 2008 #12 Skrevet 9. oktober 2008 hehe.. såg overskrifta her, og tenkte at "nei, det treng eg ikkje, for eg er ikkje politikar";) Tragikomisk heile greia.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #13 Skrevet 9. oktober 2008 hehehe må vel lage en rabattkode for dib-jenter:)
Nit@™ Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 Hørte nettopp på nyhetene på radioen at det var snakk om flere hundretusen på 9 mnd :-o Bør ikke en politiker stole så masse på seg selv at man ikke trenger ringe spåkone mon tro? Huff, hva tenkte dama på? Fremtiden sin? ;o) Spådama må ha vært dårlig også.. Ellers burde jo dama ha blitt advart! Spådama:"Om du ikke slutter å ringe meg, så mister du jobben din" ;o)
Jenny-penny Skrevet 9. oktober 2008 #15 Skrevet 9. oktober 2008 Enig med deg! Det beste er å lyve en ukes tid om satelitt telefoner istedet for å bare innrømme det! Har ikke oppegående mennesker forstått at sanheten altid kommer for en dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå