Gå til innhold

hotell cæsar

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor var julie så sint på juni nå????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he, jeg blir jo nesten imponert over folk som innrømmer at de ser på noe så åndssvakt...

Skrevet

fordi juni klikket på hun dama som skulle godskjenne adopsjonen til julie fordi hun dama hintet kraftig om at juni kom til og begyne og drikke igjen

Skrevet

Sikkert fordi august er over og det er lenge til mai du skjønne milde.

Skrevet

hun adopsjonsdama var skikkelig bitch asz.. hadde klikket selv.. ikke veldig heldig for julie men

Skrevet

takk for svar mortilgunnar..:-)

og kan ikke dere som ikke har noe interessant å si bare holde kjeft? er så lei av å få useriøse svar på ting jeg lurer på..!

Skrevet

hehe.. hadde du? jeg ble ordentlig flau på junis veine... hehe.. hun klikka totalt, som en liten unge i godtebutikken som ikke får godteri... hehe

Skrevet

Svar meg på et lite spørsmål: HVORFOR ser dere på hotel cæsar?

Skrevet

hehe. men tenk deg da, er jo ett ømmt punkt. å hun har vært edru i 4 år, hadde blitt hissig når folk som ikke kjenner meg hadde sakt jeg kom til å begyne å drikke i gjenn

Skrevet

fordi vi har lyst.. ikke alle har samme innteresser vettu..

Skrevet

fordi det 30 minutt med total avslapning til et TVprogram jeg ikke trenger og tenke for å se på. ganske avslappene immellom all studeringen og dibingen.

og har du sett på det lenge nok så føler du at du kjenner dem ;)

Skrevet

hehe... ja det må være et ekstremt ømt punkt for den raksjonen der.. hehe. men morsomt å se på da. selv om jeg vrir meg i soffan, fordi jeg blir så flau på hennes veine... hehe.. måtte se bort jeg.. hehe

Skrevet

Ikke at jeg ser på men.. ehh ;)

Jeg syns det av og til kan være morsomt. Det jeg har tenkt på i går og i dag er om det sitter folk og skriver manus som kjenner til hemmelighetene til politikere og kjendiser i Norge. Det er jo ikke så mange ukene siden den ene karakteren ble fersket i å ringe til spåtelefon fra jobbtelefonen sin.. Det gir serien et nytt perspektiv i så fall.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...