PAVEEL Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 hadde h.spiralen, men den reagerte jeg på. fikk så uren hud. ellers knallfornøyd.... tenkte at kanskje kobberspiralen kan være noe. har liksom ikke lyst til å stappe kroppen full av hormoner, og skal ikke ha flere barn. skal sterilisere meg engang, men koster jo endel penger....
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hihi ... jeg ble gravid etter knappe 6 mnd, så jeg kan dessverre ikke anbefale kobberspiral. Ikke mamma heller for den saks skyld ... lillesøs er også unnfanget på kobberspiral viste det seg når jeg fortalte henne hvordan vår nr.2 kom til...
PAVEEL Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 f...om jeg kan si det.... skal ikke ha flere barn og allerdede blitt gravid m kondom.... uff!!!! og akk!!
Pocoyoツ Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Legen min anbefale ikke meg kobberspiralen. Siden jeg og lillesøsteren min er "spiralunger" er det visstnok stor sjanse for at jeg også kan bli gravid med den. Jeg skal også fjerne hormonspiralen nå, etter kun 6 mnd, pga av plager. Har heller ikke så lyst å proppe kroppen full av hormoner lengre.
S.J.E.F.E.N Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Har hatt min i 2år nå og er egentlig bare fornøyd, blør litt mer men jeg blødde veldig lite før så er vell blitt mer normal mensen bare... Merker den ikke tenker ikke på den den er jo bare der genialt spørr du meg!
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Ah, lille "hull-i-gummi" har fått et navn ser jeg ;-) Jeg frykter det blir sølibat frem til overgangsalderen her i huset ... det er da ingenting som er sikkert lenger ;-)
Gjest MMJ Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Er KJEMPE fornøyd med kobberspiralen! Blør masse 3 dager, men så er det over Supert, ingen hormoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå