hit og dit Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Håper det er nokon snille damer der ute som kan hjelpe meg litt =) Eg skal lage kalkunburger, og har kasta oppi noko krydder i kjøttdeigen. Men før eg steiker den så lurer eg på om eg må ha noko bindemiddel oppi? Egg? Haster litt, smøret i panna smelter, hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Du kan jo ha egg eller litt potetmel + vann om du vil... men du MÅ ikke.
hit og dit Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Takk takk. Du er min matengel du. Alltid der når eg er lost =)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, jeg er en liten engel:) hi hi, du må si det til de på faget mitt!
hit og dit Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Uff ja, såg den tråden. Skal eg banke dei opp?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, bank de herfra og til helvete er du snill! Neida, trenger ikke bli voldelig. Er bare fryktelig lei og skuffa og heretter blir det no more mrs. nice mona:) he he. Nå skal mitt harde og kyniske ytre frem ja:)
hit og dit Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. oktober 2008 Det høyres ut som rette innstillinga, og som ein litt etre strategi enn min. =) Go get them! No går eg og spiser kalkunburgeren min og blåmuggostdippen, nam nam.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Det hørtes godt ut med kalkunburger! Vi lagde nachos med bønner og spinat (uten kjøtt i dag) og guacamole:) veldig godt:)
hit og dit Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2008 Årh, det er godt det. Har du ei god oppskrift på guacamole? Har ein avokado som ligger å lengter etter å bli spist.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bruker jo ikke oppskrifter, men dette pleier jeg ha i: Avocado Hvitløk (masse) sitronsaft (så den ikke blir brun) salt litt sterk saus yoghurt naturelle om jeg har lite avocado tilgjengelig, for å drøye den:) Har ofte en skje eller to med yoghurt uansett da. Og så bare smaker vi den til.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Stek saus = tabasci, chillisaus, jalapenosaus e.l.
hit og dit Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2008 Takk takk, eg har jo alt i hus jo, så da blir det middag i morgon og =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå