Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hadde innvending ultralyd idag pga muskelknuter i livmoren..Og det er bare gode gode kjempegode nyheter. Jeg har ingen muskelknuter der nå (legen har da klart å fjerne alle)! Hun sjekket eggleder, eggstokker og alt mulig og sa at alt så helt normalt og fint ut! Jeg er såååååå hoppende glad for at det ikke er noe galt med meg! Hadde litt panikk en periode etter MA'en hvor legen sa at jeg hadde muskelknuter - men nå så er det som et fjell har blitt fjernet fra skuldrene mine.JUUHHUUUUU!!
påtjukken Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 oi så kjekt da.. gratulerer meg det da:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 så bra...da er det bare å krysse fingrene for at det klaffer med en gang;-)
Achieved my Everest79-♀2010 Skrevet 10. oktober 2008 #7 Skrevet 10. oktober 2008 Juuhuuu..så det måste kännas så otroligt skönt!!! Super glad för din skull=) Då e det bara att kryssa fingrar å tår för att den lille spiren sitter innan du vet ordet av det!! Kram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå