Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Dagen begynner ved 8-9 tiden ved at hun får pupp i sengen, Så tar vi morgenstellet på badet, og hun virker blid ig fornøyd frem til kl er ca 10- 11. Så begynner hun å gråte, og virker veldig urolig. Hun sovner da etterhvert i vogn eller når vi kjører bil. Jeg må da vekke henne igjen ved 12 tiden for mat og bleieskift, og hun sover så videre til kl 15-16 for pupp og bleieskift igjen. Men da for hun ikke sove, og er veldig urolig og gråter mye. det eneste som da hjelper er at vi går tur i vogn, kjører bil, eller bysser henne i søvn, for hun virker kjempetrøtt. Men hun kommer aldri helt inn i denne dype søvnen igjen før kl 01 om natten. Vi har kveldsstellet ved 20 tiden hver kveld, og legger meg sammen med henne i sengen for å gi henne mat. Hun kan små duppe litt, men så våkner hun igjen og begynner å surve. Det eneste som hjelper da er at jeg tar henne opp og går litt rundt omkring, men når vi legger oss igjen er det samme greia, før hun da endelig havner i dyp søvn. Kan da sove opp til 5 timer, får mat og sover i 3-4 timer igjen. Er det noe vi gjør galt? Sover hun for mye på dagen. Det virker ikke som om hun har kolikk heller. Nok mat får hun også for hun legger godt på seg. Lurer på hva jeg skal gjøre jeg, for det er tydelig at hun ikke er fornøyd.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå