Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 D her e ikke noe viktig spørsmål om baby, graviditet eller fødsel. Vil rett å slett bare få ut litt sutring, sette ord på min urettferdighet som æ ikke klare å gjøre noe me. Æ e i 7. måned nu å alt e bare fint. Frøkna i magen e helt i rute, formen min ska æ ikke klage på sjøl om ting bynne å bli litt tungt innimellom men magen vokse så d e vel naturlig. Æ har en flott samboer, en super svigerfamilie og fint arbeidsplass som tilrettelegger for mæ. Men... æ føle mæ så ensom. Har ingen å dele d her me. Min samboer, e d sikkert mange som sir, men han har gjort d her en gang før så hans entusiasme e ikke akkurat som min. Må legge handa hans på magen min om æ vil han skal kjenne ho, han gjør d ikke sjøl. Skjønner han ikke syns d e like spennende men d syns æ.. Savne også å få oppmersomhet. Vil så gjerne blitt sett, kanskje til og me hørt me min små ubetydelige opplevelser i løpet av dagen. Men kan æ kreve d...? Han jobber på dagen, og bygger hus til oss på ettermidadgen, så æ vil ikke være urettferdig heller. Men en liten klem, suss eller kos ekstra,.- d tar bare ett sekund. Æ vet han elsker mæ, gjør alt han trur e riktig for mæ og oss men enda syns æ d mangler noe. Æ savne han. Men æ må bare bite d i mæ, kan ikke være urettferdig og kreve i pose og sekk. Prinsesse- følelsen lar vente på sæ, men på en anna side,. ikke alle passer som en prinsesse.. Elsker dæ min kjære, men savne dæ.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 La han lese dette, eller skriv på nytt til han om du ikke vil han skal vite at du har "stura her" Da skal du se han huske på å gi dæ en suss :-) Trur faktisk han vil sette pris på å lese dette. Ikke lett for gutta å skjønne hva vi vil uten at vi sir det. Ikke alltid lett å få det fram riktig heller, kan fort bli diskusjon før du får fortalt helt hva du mener. Dette var bra skrevet :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 D e nok ikke så dumt, la han lese d her for eksempel. Men samtidig e æ redd han vil ta d ille opp, tru han ikke e bra nok,- for d e han virkelig! Føle mæ bare veldig urettferdig når æ kreve mer av han enn d han allerede gir mæ. Æ får finne på noe, får se om vi kanskje klare å møtes på midten på noe vis. Takk for fin tilbake melding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå