Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Ok, jeg vet jeg kan finne ut dette på annet vis-men jeg er litt daff i dag:) Er det noen som vet om rimibutikken påå verdal, eller levanger har den inne nå? da mener jeg 0-6 mnd pakken. har fått lappen, men de var tom i namsos, og vil ha pakken min!!
celodi Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Aner ikke!!!! Men jeg lurer på når får man denne lappen? Flere uker siden jeg bestilte da...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Vesla er seks på lørdag, og jeg fikk min lapp for litt over ei uke siden. men vet ikke om det er noe spesiell alder de sender den ut, eneste jeg vet er at jeg får den for 6-12 mnd i februar. mail og etterlys hvis den ikke dukker opp.
celodi Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Har 2,5 mnd igjen til fødsel jeg=) Trodde man fikk pakken før babyen kom..Og at den kom en liten stund etter man bestilte den... Men da venter jeg og ser det an... Ring til de butikkene du tror kan ha den og hør=)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 haha, så nettopp at jeg hadde en litt stygg feilopplysning..ho er seks uker- ikke år:) får ta meg en ringerunde i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå