Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du spådde meg her tidligere, og hadde så mye rett i det du skrev. Om min slitenhet, forholdet mellom meg og sambo osv.

Nå lurer jeg på en ting ang graviditeten min. Vet ikke om du klarer å se om jeg kommer til å gå til nærmere termin, uten spesielle komplikasjoner, eller vil jeg føde mye før tiden? Er i uke 29 nå. Har hatt en episode med litt for høyt blodtrykk, så nå skal jeg ta ukentlige sjekker pga dette. Er heller ikke helt i form om dagen føler jeg, og tåler ikke så mye før jeg føler ubehag. Slapper mye av. Men så har jeg egentlig mye som burde vært gjort før fødsel, og ei jente som skal feire 4 års dagen sin i november, så jeg kan ikke ta det helt med ro frem til termin liksom. Har termin 26 desember. Vil formen bedre seg igjen snart tror du?

Jeg er født 18.11.75

og sambo: 04.02.75

Med vennlig hilsen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hej där...

Oj ja jag ser mycket stress runt omkring dig, har du funderat på mer egentid, att bara pyssla om dig själv eller gå på cafè med en vännina, jag ser nämligen att mycket beror på stress, saker och ting som händer runtomkring dig, du tar alldeles för stort ansvar över saker och ting hemma, din sambo skulle behöva en liten spark därbak... :D Angående födelsedagen till din dotter så tror jag att det är viktigt och det känner du också att din dotter får ett fint födelsedags firande, för hon är lite avundsjuk (sjalu?) över syskonet som ska komma, men kom ihåg att din dotter har faktiskt en pappa också, ta inte på dig så mycket att göra. Jag tror barnet kommer någon dag tidigare än 26 december, men inte alltför tidigt.

Det är mycket upp till dig om formen kommer att bättras på eller ej, jag ser att du tycker det är tråkigt att bara ta allt med ro, du är en person som oftast har många bollar i luften, men nu handlar det om dig, din hälsa och det borde du prioritera som nummer 1!!

Lycka till!

Berätta gärna hur det har gått sen!

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Ja han mannen min er en bedagelig person, stresser ikke med noe og er ikke typen som bekymrer seg. Så der tar jeg nok dobbelt opp selv, og forsøker å ha kontroll på alt selv, planlegge i god tid og slikt. Og så vil jeg helst ha gjort alt "ferdig" til bursdag. Må vaske, ordne, rydde osv, selv om jeg jo vet at bursdagen kan bli like bra om vi gjør det enkelt. Tror ikke jenta mi er så sjalu enda, hun koser med magen og gleder seg til å bli storesøster. Men jeg er litt spent, hun er en skikkelig mamma-jente, virkelig god og kosete, så det kan jo bli vanskelig kanskje..

Godt og høre at det ser ut til at babyen vil holde seg i magen ei stund til. De andre ble født ca 14 dager før termin, så håper på noe slik denne gangen også :)

Legger nok inn et innlegg når jeg har født. Mulig jeg spør her inne om noen vil spå fødsels dato når terminen nærmer seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...