Gå til innhold

*Lunch treff 15 oktober*


oktoberjentene;)

Anbefalte innlegg

Setter opp et nytt treff på kafka denne gangen.. håper det er litt roligere der så det går an å snakke sammen :)

 

Noen som kommer??? :)

 

SIri:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ser det er flere av dere som treffes for å møte andre likesinnede:)

Jeg bor i gjøvik og tenkte kanskje jeg kunne slenge meg med på onsdag?? eller er dette for faste gjengangere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg gjør det gitt:) gubben er på jobb og dagene blir lange, ved å bare gå hjemme og tråkke.

Pleier det å komme mange eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jaggu meg jeg kommer =)

 

Er jo 50% sykemeldt nå og har fri fredager...

Skal først til hs med knerten kl 10 og så til jordmor kl 1030 selv da:S

Og så tilbake på eina i bhgen med han..

 

Men rekker nok det til kl 12 =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

Varierer veldig hvor mange som kommer... hm... men vanligvis et sted mellom 6 og 10 kanskje :) ikke alltid det passer for alle de dagene det er treff. men de fleste dukker opp i ny og ne... mange nye som har lyst til å bli med på treff nå, så kanskje vi blir flere denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da at det er såpass:)

Da skal jeg komme vaggendes til kafka på onsdag jeg. Blir Hyggelig å se andre som også snart skal verpe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki :) men da sees vi da :) det blir koselig.. gleder meg til treff jeg nå.. lenge siden jeg har vært sosial :) tuller fælt jeg vettu :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fullt på dagtid, så jeg får nok ikke vært med. Men gleder meg til å treffe dere på et kveldstreff senere! Syns også det er moro at jeg ikke er helt alene om å være ny! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg tror nok at jeg kan komme også. har ikke skole før 13.30 så da har jeg god tid:) kafka ligger midt i sentrum gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg jobber fullt så kan desverre ikke. Men hvis det et kveldstreff/ettermiddagstreff igjen så er det litt lettere. :-) Skal bli moro å treffe andre i min situasjon. Gleder meg.

 

Kos dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Ny i gjengen jeg også.....ser det er åpent for alle så da skal jeg prøve å få tatt meg en tur....det blir godt å treffe likesinnede. SES!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg jeg også.. så lenge siden jeg har vært på treff nå :) koselig at det kommer så mange.. sees i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...