Nit@™ Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Allerede 2 år har gått siden jeg tok full mageplastikk! Bildene kan dere se på www.operasjonenmin.piczo.com Dette blir siste oppdatering, for siden det har gått 2 år, så er vel arrene så bra som det er mulig. Knapt synlig nå! Håper mange av dere har synes det har vært gøy og følge med!
Guttemamma til tusen :) Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 dææven så bra det ble!!!!! skikkelig fin er du!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Så moro med oppdatering! Kjempefin mage
Nit@™ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, jeg er veldig fornøyd. Nå skyldes nok mye av resultatet vekttapet mitt også siste 1 1/2 år. Fra 76 kg før operasjonen, til nå å veie 49 kg. Derfor har jeg også desverre fått bittelitt heng på begge sidene der arrene slutter. Men pytt pytt. Når jeg ser på før bildene tør jeg ikke tenke på hvordan det kunne vært om jeg ikke hadde tatt operasjonen. Vekten har jeg jo gått ned bare fordi jeg ble syk, så det hadde nok kommet likevel. Og da hatt 1 1/2 kg løs hud hengende.. Nei, jeg kan ikke klage ;o)
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Så utrolig bra!! Jeg er veldig glad på dine vegne ) Kan jeg spørre hvor høy du er? Ser jo du veide 76 før operasjonen...Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ønsker veldig gjerne å ha en slik operasjon selv, men er redd jeg ikke fyller kriteriene, selvom vekttapet mitt er enormt. Gruer meg til å dra til legen, og vil gjerne ned de siste 8 kg før JEG blir fornøyd, før jeg drar til legen....
4skatter Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Det lurer jeg også på! Jeg har samme mage som deg... men veier litt mer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå