Gå til innhold

Dere som får stødnad til barnetilsyn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får man noe papier på at man har fått det innvilget? Har hørt det blir utbetalt samtidig med os, men står det da som en egen post på den "slippen" man får i posten?? - Lurer fordi jeg søkte allerede i juni og enda ikke har hørt noe enda jeg har vært nede ¨å purret flere ganger...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står som en egen post på slippen ja, men det er visst sånn at man skal søke på nytt til hver august fant jeg nettopp ut...for jeg fikk plutselig ikke fordi jeg ikke hadde søkt på nytt i august...

Skrevet

Var fra august jeg søkte,men de sa det var lurt av meg å søke tidlig så jeg leverte søknaden i juni--- kjenner jeg begynner å bli mektig irritert på det lokale NAV kontoret her. Det har vært så usannsynelig mye rot. Nesten så en skulle tro det ikke var sant... Helt siden søknaden om perm.penger fordi arb. (kommunen) ikke skulleforskudtere ut... grrrr.

Skrevet

Skal tro om jeg har rett på denne stønaden jeg....

Er tilkallingsvikar og minsta er ikke mer enn 2 år... Eller må jeg melde meg arbeidsledig, har jo en jobb jeg er ofte inne i da.....

får man dekt 64% eller inntil 64% av barnetilsynet?

Skrevet

Jeg trodde det var 64% men har hørt noen si det er intill 64% så det er jeg faktisk ikke helt sikker på¨. Man kan få dette om man er i jobb,studerer eller er aktivt arb.søkende. Tror nok du kan ha rett op dette jo.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått for barnetilsyn, selvom jeg søkte i juli...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...