Gurine og gulla Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hadde El i går, Så vi kosa oss selfølgelig ved legge tid. men det som var er at min mann sprutet tidligere på dagen også, Hvordan ble det med sæd kvaliteten da??? Da jeg voknet og stod opp i dag tidlig kjentes det ut som alt kom ut i gjen,... må ikke svømmerene hans vere det inne minst, i 2 døgn før det kommer ut i gjen... Er det noe håp om at jeg kan ha blitt gravid likevel? + At etter vi hadde koset oss så kom det en del luft ut av det hullet der han sprutet inn.. kan det ha ødelagt alt for oss? KJEMPE FLAU :\ :S
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Sædcellene og den væsken som de kommer med er jo to forskjellige ting. Alt sammen skal jo ikke være inni deg i to døgn. Den overflødige væsken renner ut av meg også. Men noen små sædceller kan allikevel ha smygi seg inn vet du;) Den luften ville jeg heller ikke tatt så tungt. At mannen din tok seg en runde tidligere på dagen kan jo kanskje føre til at det er færre sædceller når dere hadde dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå