¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Minsta på seks måneder har hatt en laaaang tilvenningsperiode på grøt og middag - dvs. fast føde, og hun skyr det som pesten, akkurat som storesøsteren gjorde. Men kanskje hun er et brødmenneske ?? :-D Jeg tør ikke å prøve enda, for jeg er redd hun skal sette det i halsen. Jeg husker ikke når jeg begynte med brød til eldste. Når begynte dere ?
ana baroma Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 5,5 mnd fikk hun skalk første gang - og hun elsket det!! Ser enda uttrykket på henne - dette var godt:) Men hun er ikke noe grøtdame, så det kutta vi ut ganske tidlig...
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Morsomt:-) Og etter det gav du henne brød med pålegg, eller....? Huff, skulle tro jeg ikke hadde hatt små før, men man glemmer jo så fort!!! Jeg er litt utålmodig etter å komme i gang med fast føde, for hun er ikke helt tilfreds med bare pupp lenger.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ga brød rundt 7 måneder første gang. Begynte med å dynke den i mme, så med litt smør på, og neste dag med påleg. Nå gir jeg med leverpostei, makrell i tomat eller skinkeost. 1 kneipbrødskive hver dag til lunch, melk til.
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Tygde hun bitene da, eller løste hun dem opp, bare ? Minsta har jo bare to små fortenner, så det er jo ikke allverdens å tygge med:-) Er dødsensredd for at bitene skal sette seg fast!
Bunnies by night Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 FIkk smake brødbiter på seksmånedersdagen sin... da bare spyttet han det ut. En uke senere fant han ut at det var helt herlig allikevel;) Og ingen fare - lillegutt har ingen tenner enda, han lager tygge bevegelser med munnen - så han moser vel brødbiten opp mot ganen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå